Eu conversi, iar tu pantofi cu toc.

Imi place cand putem vorbi despre orice[ si stiu ca daca-l va deranja ceva, imi va zice]. Imi place sa il tin de mana[pentru ca imi da o ciudata senzatie de siguranta]. Imi place cand suntem doar noi doi si ne certam sau avem o discutie mai aprinsa si, printre crizele mele, el incearca sa ma calmeze cu un sarut. Imi place, iarna, cand e frig si abia am intrat in casa, sa-si bage mainile reci pe sub bluza, sa le lipeasca de spatele meu, doar pentru a le incalzi.
Imi place cand ma lasa sa-i imprumut parfumul si imi place sa uit sa i-l dau inapoi, doar pentru ca, poate, nici nu vreau sa i-l dau inapoi. Imi place cand ne jucam sau inventam tot felul de jocuri, doar pentru a ne cunoaste mai bine. Imi place cand, dur pe strada, acasa se pierde in bratele mele, ghemuindu-se ca un copil. Imi place cand ma lasa sa-i plimb mana prin par. Imi place cand e si el mai copilaros si poate sa viseze alaturi de mine. Imi place cand incearca sa faca ceva special fara a avea si o ocazie speciala. Imi place sa simt cum trec zilele peste noi, si noi, tot impreuna, tot iubindu-ne. Imi place cand putem disimula, cand pierdem notiunea timpului, cand uitam de noi, de restu’.
Imi place cand e el si nu se prefacxe, cand stie ce si cat sa spuna. Nu imi place cand vad ca are ceva pe suflet si imi zice “n-am nimic!”, doar pentru a ma scuti pe mine de vreo povara. Nu-mi place cand, chiar daca nu am dreptate, mi se da…doar de dragul meu. Nu-mi place sa vorbesc doar eu, ca o moara stricata, sa sustin doar eu o conversatie. Nu-mi place sa programam sa facem ceva, doar noi doi, si intr-un final sa ma trezesc cu X amic a lui. Nu-mi place cand imi plateste guma, parfumul sau creionul [sunt lucrurile mele, pe care doar eu trebuie sa le platesc]. Nu-mi place cand trebuie sa intru eu in fiecare zi in vorba cu el [ tete-a-tete, pe mess sau la telefon]. Nu-mi place cand se auto-invita la mine sau imi face vizite-surpriza exact atunci cand n-am “nevoie” de el.

For D.C.

~ by Vero on July 9, 2009.

One Response to “Eu conversi, iar tu pantofi cu toc.”

  1. You know…
    Sometimes… LESS IS MORE !

    Pur si simplu… Fascinant !

Leave a Reply

 
