Sigur ca pot vedea viitorul!

Eu: cred ca vreau sa ne despartim
Eu: iau copiii
Eu: mergem la mama
Eu: o sa primesti citatie.
Eu: vreau jumatate din casa
Eu: si pensie alimentara pt copii
El: iar ai stat prea mult in soare?
Eu: nu. am stat azi toata ziua la birou
Eu: si m-am gandit doar la asta
Eu: pt ca nu am avut clienti
El: ai fost libera toata ziua.
El:vad ca ai gandit prea mult
Eu: da, aproape
Eu: dar vorbesc serios
El: ce serios?
Eu: vaza aia albastra pe care mi-au cumparat-o din Medulin…sa stii ca o iau
Eu: si ceasul Casio pe care ti l-am dat de Craciun
Eu: il vreau inapoi
El: tu cred ca ai uitat ca eu nu port ceasuri lanturi inele and shit
Eu: tocmai de aia il vreau inapoi
Eu: l-am cumparat ca fraiera, am dat o gramada de bani pe el
Eu: si il tii acolo
El: da mai stii chilotii aia care i-am luat cand am fost la plaja? ii poti lua si pe aia pana la urma
Eu: tu nu ma crezi
Eu: dar vorbesc serios
El: ba da
El: si eu
Eu: stiam eu
Eu: ai o amanta
Eu: toata viata noastra m-ai inselat
El: a?
Eu: de aia accepti tu atat de usor divortu
Eu: pt ca ai deja o amanta
Eu: puteai sa astepti macar sa scot copiii din casa
El: ti am zis de N ori sa numai tipi cand sunt ei si sa incetezi cu circu asta
Eu: ce circ?
Eu: sa tip de fata cu cine?
El: cu copiii
El: femeie nebuna
Eu: copiii sunt afara
Eu: tot eu femeie nebuna?
Eu: nu te vezi?
El: ca esti nebuna?
Eu: ca esti nebun

Eu: si, pe deasupra
Eu: eu nu tip
El: asa am fost toata viata mea
Eu: si dc nu mi-ai aratat partea asta crizata din tine pana sa ne casatorim
Eu: ?
El: pt ca nu ne-am mai fi casatorit.. si acum sa ne certam
Eu: veezi?
Eu: te-ai folosit de mine
Eu: si acum, ca ai alta
Eu: te descotorosesti
El: ar fi trebuit sa te omor cand am avut ocazia
Eu: ar fi trebuit sa te las sa te sinucizi cand ai vrut
El: stii bine ca te pot omora oricand
Eu: stii bine ca e mai usor sa te sinucizi

El: daca mor eu o sa vii cu mine
Eu: daca mori, ia-o si pe tarfa aia de amanta a ta cu tine, nu pe mine

El: m-am chinuit ani de zile cu tine sa te lasi de droguri dar vad ca iar ai inceput
El: d c?

Eu: pentru ca tu vii ca un porc, beat acasa. tre sa trimit copiii la somn sa nu te vada
El: finalu o sa fie trsit
Eu: mori si nu le mai lasi pensie copiiilor?
El: stii ca pt mine inseamna foarte mult copiii si pt ei nu o sa fac nimic rau
Eu: deci recunosti ca amanta ta e un lucru bun, mai bun ca mn
El: ce amanta mai? pe asta nu de ai scos-o!? pardon
El: imaginatia ta
El: poate face multe
El: ti-am zis sa nu te mai droghezi
Eu: dc te ascunzi?
Eu: noi nu folosim prezervative
Eu: dar am gasit la tn in masina
Eu: o gramada
El: de cate ori ti-am zis sa numai umbli in lucrurile mele?
Eu: ahhh..deci te-am prins!
El: nu
El: e guma de mestecat aia
Eu: nu, nu
Eu: stiu si eu cum arat o guma de mestecat
Eu: si un prezerrvativ folosit
Eu: !!!!!!
El: ce scabors… )
Eu: te iubesc
El:
El: da?
Eu: da
El: dc?
Eu: pentru ca ai grija de mine in fiecare zi
El: si pt ca : si eu te iubesc.

~ by Vero on July 10, 2009.

One Response to “Sigur ca pot vedea viitorul!”

  1. Deci , pe langa tine , care esti un geniu , Claudiu e un geniu de asemenea . ^^ :)) :X
    Ah , ador asta ! :)) ^^

Leave a Reply

 
