Amintiri…din viitor.Conversatie cu mama.


– Uite, mami. Copacii au murit.
– Nu, iubita. Nu au murit.
– Nu? Atunci de ce sunt asa uscati si nemiscati?
– Dorm, draga mea.
– Dorm? Dar de ce dorm acum?
– Se pregatesc de iarna. Ce fac acum este ca somnicul tau de amiaza.
– Si la iarna nu o sa le fie frig?
– Nu. Daca dorm nu simt nimic.
– Mami, de ce vorbesti asa?
– Cum asa, iubita mea?
– Diferit de mama lu’ Cosminel.
– Dar cum vorbeste mama lu’ Cosminel?
– Urat. Ea a zis ca mor.
– Ca mori?
– Nu. Ca pomii mor. Ca in fievare toamna mor.
– Ii vezi in fiecare primavara cum fac flori?
– Da, mami.
– Si daca ar fi fara viata ar mai face flori?
– Eu nu cred.
– Ce papi tu la sfarsitu verii din pomi?
– Mere…si pere si gutui…
– Si atunci, ce spui, mor?
– Niciodata!

~ by Vero on November 30, 2009.

10 Responses to “Amintiri…din viitor.Conversatie cu mama.”

  1. S W E E T
    😀
    Bravo VERO !

  2. superb :X

    fotografia este foarte frumoasa… iar textul… pune frisca pe tort :X
    poate comparatia mea nu-i grozava… dar articolul imi place! 😛

  3. :)) Mulsumesc Neo…e o comparatie…e ok, e buna. :))

  4. frumos…tu ai scris-o?

  5. Felicitari!

  6. Pt ce ai scris mai sus!

Leave a Reply

 
