shnn

Post scurt, rapid, scris pe fuga pentru ca maine am scoala. Mi-am pus acu ceva vreme pe blog o chestie care numara cati vizitatori am… 656, ultima data cand m-am uitat…in maxim o luna. E ok, inseamna ca oamenii citesc aiurelile mele.

Cu toate astea, imi e foarte frica de ceea ce se numeste Ze List. M-am inscris, dar inca tre sa mai adun curaj sa si pun pe blog o chestie gen “Sunt numarul X in ZeList” sau “Sunt mai tare ca XX% din bloggeri”.

N-are logica, dar acum am scris pentru ca asa vreau eu, pentru ca e blogu’ meu si de aia l-am facut. Si cel mai important, trebuia sa zic asta ‘cu voce tare’. Nu puteam sa o tin doar pentru mine.

Oh, si vorbind de chestii gen ‘demult am vrut sa’ , cat de curand o sa scriu un articol pentru ‘cineva’ [la plural]. Sper doar ca cei care trebuie, sa ma ierte, iar restu’ sa ma iubeasca in continuare.

[Ce tampenie am scris…dar e 10 juma…nu ca asta ar fi o scuza.] Clar, am nevoie de somn.

~ by Vero on January 26, 2010.

2 Responses to “shnn”

  1. Noapte buna!

Leave a Reply

 
