Re: Cea mai intalnita replica la noi in clasa…

October 22, 2008 …

“Cea mai des intalnita replica la noi in clasa…”

‘Ca viitoare absolventa a clasei a XII-a’, teoretic, la data la care am scris ”Cea mai des intalnita replica la noi in clasa…”, abia asteptam sa termin scoala si sa scap de tot ceea ce ar fi insemnat XII-B.

Acum, practic, am o alta perspectiva. Era de asteptat si aproape stiam ca asa se va intampla, dar timpul inapoi nu pot sa-l dau. Mi-au trebuit 2 ani si zeci de certuri cu voi [colegii] sa imi dau seama ca greseam. Nu, asta nu inseamna ca voi aveati dreptate, ci doar ca aveam eu gura mare. Bad joke.

Acum, stiindu-mi situatia, care se poate sau nu schimba, privesc inapoi si imi pare rau.

Da, mie imi pare rau ca mai e atat de putin timp, ca nu am apucat sa facem mai multe impreuna, ca o sa ne despartim.

Inca imi sustin ideea, nu o sa fim niciodata uniti, niciodata toti. Si stim prea bine de ce. Dar nu asta conteaza. Important este ca am reusit sa ducem in spate 4 ani fara sa ne scoatem ochii, la propriu [ca la figurat se lasa cu ‘…’].

Nu mai conteaza acum ca altii ne numesc in vreun fel, ca orele trec si noi ascultam aceasi morala, mereu. Nimic nu mai conteaza, pentru ca totul apartine trecutului. Si nimic nu o sa mai conteze nici dupa ce terminam, pentru ca toti o sa privim inapoi si o sa radem.

Imi pare rau sa va anunt dar, cu tot ce-am zis, acum va stiu pe toti. Imi ia cam 2-3 secunde sa-mi amintesc, de obicei, si numele, dar e ok. Macar stiu faţa. Stiu ca am avut 28, la plecare, si ca pe parcurs ne-am adunat 34. [si, pentru orice eventualitate, pentru ca asa mă sfatuise Georgi atunci, mi-am facut si album.]

Da, mai. Mi-am schimbat parere. Ioi, dar nu-i ‘de ceva timp’. Zilele astea am rumegat, din exterior. Si m-au tras si altii de maneca. M-am simtit datoare sa scriu articolu’ asta.

Asa-i ca ne-am schimbat? Sau suntem la fel, dar am eu alta perspectiva?

PS: aceasta este o poza cu don’soara diriginta…pe care necunoscatorii o pot confunda usor cu o eleva. Oricum, ea a fost cea mai tare si fara ea am fi fost…

Si, domnul Tiberius S., pe care nu am cuvinte sa-l descriu. Dupa cum a spus si Flori in nenumarate randuri: ‘Pur si simplu il iubesc si-l respect.’ …pana la infinit si inapoi. [chiar imi va fi dor]

PSS: e vina lu’ Juchi ca nu sunteti toti.

PSSS: eu sunt fotograf. [trebuia sa ma laud]

~ by Vero on January 28, 2010.

17 Responses to “Re: Cea mai intalnita replica la noi in clasa…”

  1. Este o perioada frumoasa din viata oricarei persoane… si o singura data suntem la liceu, asa ca am face bine sa profitam cu totii de timpul care ne-a mai ramas! 🙂

    • Da, Neo:)) dar, cand scrisesem postu trecut, un coleg a zis ‘care ar mai fi farmecul liceului daca ne-am intelege toti bine?’
      Si stii ca ii dau dreptate…in ultimul an e ok, acum, da.

  2. eu am regretat ca am terminat liceul fiindca nu ma mai intalneam dimineata cu colegii mei de la teoretic, desi eu invatam la economic. Nu pot spune ca am fost o antisociala, dar sa mor daca imi lipseste vreun coleg de clasa. Nu am vrut niciodata sa fac parte din grupurile lor, pentru ca nu am fost pe aceeasi lungime de unda. Iar ei nu m-au inteles niciodata cum de eram prietena – eu care invatam bine – cu cea care ramanea tot timpul corigenta la nu stiu cate materii. De altfel, e si singura persoana cu care imi face placere sa ma intalnesc dupa atatia ani. Poate nu am reusit sa ma inteleg cu ei si ptr faptul ca in acea veme atentia mea era indreptata numai catre Elena, care a murit…
    Dar imi lipseste enorm vara cand am terminat liceul… a fost cea mai frumoasa din viata mea… Atunci am mers prima data pe munte singura, fara parinti, cu o gasca de prieteni (tot de la Teoretic), atunci m-am sarutat prima data, m-am indragostit si m-am angajat in radio… A fost cea mai minunata vara din viata mea, sper ca si a voastra sa fie la fel.
    Succes la BAC tuturor!

  3. Mai e putin si gata..
    Vor ramane amintiri frumoase.

  4. He he… recunosc și eu pletosul din a doua poză… Ce a încărunțit de când nu l-am mai văzut…

  5. Chiar deloc nu sunt răutăcios, pe nea Tibi îl știu de când eram copil… 😛

  6. Ca profesor nu l-am văzut cum predă, dar ca om e tare…

  7. impresionant articol…dar chiar imi place!si ai dreptate…in toate privintele,nu am fost uniti …3 ani si jumatate…in jumatate de an,nu poti face mare lucru,tot ce putem sa facem,e sa profitam de timpul ramas…ca dupa vom plange(eu una clar voi plange)
    CAt despre Doamne Diriginta.este cea mai tare,chair daca ne cearta…ne cearta pe motive si are mare dreptate!:X
    oricum imi iubesc colegii,,,,fie ei buni sau rai:X
    pupici la Vero

  8. XII B …va iubesc:X:X:X:X

  9. uite link-ul care sa il pui in roll in loc la link-ul vechi:)) ma refer la al 2lea link din script:D http://farm5.static.flickr.com/4066/4311829735_b6b040050a_o.jpg scuze, nu mai erai pe mess si telu’ e inchis :”>

  10. imi va fi dor de etapa asta..a fost una f.frumoasa!:)

  11. […] The busiest day of the year was January 28th with 209 views. The most popular post that day was Re: Cea mai intalnita replica la noi in clasa…. […]

Leave a Reply

 
