Rugaciune.Cu PS

Doamne, apara-l si ajuta-l sa mearga mai departe. Da-i un dram din intelepciunea ta si un strop din curajul tau. Pazeste-l. Nu de toti, doar de mine. Caci stiu ca eu il pot rani cel mai tare. Si stiu ca nici macar nu e nevoie sa-mi deschid gura pentru asta. Stiu ca o privire sau un gest simplu ar fi de ajuns. Si nici nu e nevoie sa il ating. Stiu ca-i pot sfasia sufletul si sa-l las al nimanui.
Te rog, Doamne, si nu multe sunt rugaciunile pe care ti le aduc eu, sa ai grija de el, pentru perioada in care eu voi lipsi. Si nu-l lasa sa-si piarda speranta, si ajuta-l tu sa viseze mai departe. Si invata-l, Doamne, ce mie nu mi-a fost cu putinta: sa traiasca, sa nu planga, sa iubeasca.
Si nu am nevoie de raspunsuri, dar nu pot sa nu ma intreb ‘el de ce sa nu viseze in culori?’ Si merita mai mult ca oricine, dar nu poate sa zboare prin vise, sa umble printre nori. Nu stie sa coloreze raze de soare pe obraji brazdati de suferinte si ploi.
Pazeste-l de mine, caci mai mult ca oricine il pot rani.

PS. Inca sunt si eu uimita. Niciodata nu m-am rugat.
Nu va imaginati gresit, nu e o rugaciune catre un Dumnezeu biblic [mistic religios].

~ by Vero on February 13, 2010.

6 Responses to “Rugaciune.Cu PS”

  1. uhh..impresionat imi place..:)

  2. Frumos.

  3. Wow, e frumos scrisă, alcatuită, dar… :-”
    Nu contează că e Dumnezeu biblic sau nu, că e Dumnezeu nu ştiu de care, sau bla bla. E naşpa că e cu Dumnezeu:)).

    În rest, e frumoasă. xD

Leave a Reply

 
