Despre Vlad si cum sa frangi inimi de Dragobete.

Nici nu stiu daca rad sau plang. Cat de ironic!
Mi-am umplut cosu’ de gunoi de servetele, pentru ca mai mult de 10 batiste nu am. Si ele sunt ude, pe undeva pe jos.
Nu am cerut niciodata din tot sufletul ajutor cuiva, pentru ca am considerat ca ma pot descurca si singura.
Am trecut peste multe si am fost nu umarul pe care sa plangi, ci mana care te-a ajutat sa te ridici. O singura data m-am simtit pierduta. O singura data am cerut ajutor, si nu o parere.
Si cat de ironic! Sunt…nu refuzata, ci alungata.
Gata, rad. Mi-am revenit. Nu poti sa ceri iubire de’a sila. Poti sa oferi iubire neconditionat, dar asta nu inseamna ca la randul tau ai sa fi iubit. Sau, macar, nu de aceasi persoana.

“[…]Si am un prieten. Il cheama Vlad si e singurul care ma asculta mereu. Nu spune niciodata nimic pana nu termin eu sa ii spun tot. Nu ma judeca si nu ma invata sa gresesc. Pentru mine, e perfect.
Nu ma suna niciodata si nici pe mess nu vorbeste cu mine. Nici macar prin mail-uri. Nici scrisori nu-mi trimite.
Vlad imi sterge lacrima si ma asculta cu interes, ca si cum as spune ceva mereu nou. El nu se plictiseste niciodata langa mine. E mereu alaturi. Imi vorbeste si nici macar nu crede ca ceilalti trebuie sa il auda, daca eu il inteleg. Vlad e cel care numara pasii inaintea mea si-mi spune pe ce drum sa merg; Vlad e cel care ascunde lacrimi dupa un zambet, pentru mine. Si Vlad nu reactioneaza niciodata din instinct, nu spune vreodata prostii, cantareste mereu de doua ori inainte de a face. Incearca sa ma invete si pe mine. Incearca din greu sa ma faca sa vad adevarul gol-golut. Dar eu ma incapatanez. Prefer sa sed 24 de ore in mizerie si sa ma ridic singura, sa ma scutur si sa plec mai departe, decat sa vad de sus mizeria pentru toata viata.
Il ador pe Vlad…si il iubesc. Si mai mult decat el nu o sa fie nimeni, niciodata. Promit!”

~ by Vero on February 24, 2010.

16 Responses to “Despre Vlad si cum sa frangi inimi de Dragobete.”

  1. Trist…oricum cinste lu ,,Vlad” Chiar exista un asemenea prieten sau este doar in gandul tau?

    • .daca ar fi doar in gandul meu, as fi nebuna demult. Exista.
      Il simt in fiecare zi si e cu mine mereu.
      Nu e trist, e doar viata. Eu zambesc, zambeste si tu.

  2. Omiti putin raspunsul.Cine este cu adevarat Vlad?.Eu sunt foarte curios!

  3. Nu stiu raspunsul…Deja zici chestii care nu sunt reale!Ce ii rusien sa ai un prieten imaginar?!Sau?ATunci de ce ai scris?

    • Chestii care nu sunt reale?!
      Stii, pentru ca ai intrebat in timp ce eu raspundeam prima data.
      Nu, nu imi e rusine. Si cand eram mica aveam, doar ca pe vremea aia era fata si o chema Eliana.
      Am scris pentru ca acum a aparut. Am scris pentru ca acum am avut nevoie de el si a sarit in ajutor.
      Nu e musai un prieten imaginar. E mai mult personalitatea de gheata care sufoca sufletul de copil. Sunt rece. Zambeste.
      [PS. Si mai e si forta invizibila care ma ajuta sa merg mai departe. E o parte din Dumnezeul in care cred eu.]

      • 🙂 Frumos.Puteai sa zici asa de la inceput fara sa dai pe alte carari…Fiecare din noi trebuie sa aiba o particica de credinta mai mare sau mai mica.Da PRietenul tau Vlad cred ca ii stressul si toate tampeniile din ultima vreme.Eu iti propun sa nu mai visezi la Vlad si sa acepti simpla idee CONSTITA!

      • constiinta? Dar nu e constiinta. Aia, pentru mine, ar fi ascunsa in suflet.
        Nu vreau sa vad toate cacaturile din jur si nu vreau sa-mi tarasc sufletul intr-o lume mizera. Sunt constienta ca in ea traiesc si ca sunt inconjurata in fiecare zi de vipere, dar stii? Le privesc pasiv si trec mai departe.
        ‘Din mlastina ratatilor’ cred ca o sa se ridice vreodata? Nu, Nu.
        Dar am spus de la inceput. Tu ai nevoie de mura-n gura? Din ce am scris eu se deduce ca el nu poate sa faca nimic material, ci doar ii dicteaza mintii.
        Esti tu vreodata multumit? Mai vrei?

      • Incepi sa te oftici putin :)) hai ca punem frana :))! ok Salut vlad o noapte buna iti doresc:)!!

      • :)) stii tu ce si cum. Oh, deja incepea sa imi placa. Da…si la Vero “noapte buna”? Misogin!

  4. Deci, ai bătut la şasă porţi, şi acum l-ai găsit pe Vlad. :X
    Vlad ăla perfect, pe care îl vrea tooooată lumea, dar care, sec[sau, ŞOC:D], nu există.
    Uu. :-<
    Frumos. xD

  5. Salutare, mersi de comentariu. Da eu sunt cel de pe Youtube cu vlog-uri.

Leave a Reply

 
