No tags.

Hai sa vorbim despre mine. Vorbim si despre tine, dar nu la mine acasa.
892907…
89.29.07
29.VII.89
De atunci imi duc eu veacul pe lume. Ma cheama Adelina Stanciu, dar ma prezint mereu ca Vero. A fost eroina copilariei mele. Si nu e usor, bai.
In fiecare dimineata ma trezesc la 6: 30. Am bucle de facut, ca toti ma cred creata, am haine de sifonat, ca toti ma cred rebela, am un mail de citit, ca pentru scrisori n-am rabdare. Sunt tot ce mi-am dorit sa fiu de cand eram mica, doar ca am o problema. Nu ajung sa vad ce-i pe dulap. La propriu. Mica de inaltime, dar tot nu ma simt complexata cand stau langa o praj…langa o persoana de 2 m.
Vreau sa povestesc despre mine, ca cei din jur sa stie, dar oare ma asculta cineva? Nu-mi pasa ce crezi despre mine, si asta e cel mai solid argument pentru care tu ar trebui sa ma asculti.
Am parinti, casa si o camera in care ma ascund cand ceilalti ma sufoca. Intri, si ramai uimit pentru ca nu ti se pare ca se potriveste deloc cu mine. Dar ma stii pe mine, asa cum sunt, sau stii doar o masca?
Imi place sa ascult Bitza…si Nimeni altu…si Spike…si Vescan…dar Parazitii sunt prea comerciali. N-am nimic cu ei. Oricum, pe toti ii ascult. Ascult, nu simt. Ii analizez. Au dreptate, dar tot de afara privesc. Nu ma regasesc, ca altii, printre versuri.
Cand e de simtit si regasit, aleg lucruri mai…pentru mine. Si ce daca melodia mea preferata e ‘Vino aici’ de la Zoia Alecu? Nici n-ai auzit de ea sau poate stii deja ca e folc. Si strambi nasu. Si ce? Asta nu o sa o faca sa-mi placa mai putin.
Stiu ca sunt egoista. Si nu mi-a pasat niciodata de parerea celorlalti. Nu ei sunt langa mine cand in jur vad doar noroi si ma chinui sa adun cioburi din sufletul meu. Si nu mi-a pasat niciodata de ceilalti. Da, te ajut, dar pentru mine e ca respiratul. Ajut pentru ca imi sta in sange, pentru ca e …
E 7:39. Plec.

Published on: Feb 24, 2010 @ 7:41
E 13:56. Sa continuam.
Paseam incet pe holurile liceului si speram sa nu-mi deranjeze nimeni gandirea. Am plecat de acasa vesela, pentru ca eram satisfacuta de cele-ntamplate de dimineata, si am ajuns, departe de lumea mea, un sac mignon de nervi.
Cum naiba poti sa spui despre o persoana ca e falsa? Tu n-ai oglinda, fu…[nu, nu o sa te-njur…inca]. Lingi unde-ai scuipat, pup c*r in fiecare zi, dar tot iti strigi un gura mare perfectiunea.
Nu, ba, eu nu fac asa. Eu prefer sa tac, ori cand is nervoasa sa-njur, decat sa ma prefac. Cine mama dracu iti da tie dreptu or stangu sa-mi spui mie ca am doua fete, cand tu ai zece? Dar nici pe tine nu te suportam, si m-am rugat o vara sa treci pe langa mine, si cand te-ai oprit ca pe aeroport, te-am acceptat. Ca asta inseamna sa fi om. Nu trebe sa dai la o parte, trebuie sa inveti sa primesti, chiar si cand e cu forta. Si cum e ea, ai fost si tu.

Sunt ceea ce sunt, si am si ce nu am vrut. Si mai mult decat orice, am un suflet de copil si vointa de fier. Eu nu mor, oricat de bolnava as fi. Si cand stau acasa si nu ma vedeti cu saptamaniile, o fac ca sa-mi revin. Si nu sunt eu cea care revine zambind?
Am crescut cu bun simt, dar asta nu ma impiedica sa-i respect pe putini. Pentru ca putini merita.
Am un vis, cred in el, si sunt sigura ca o sa mi se indeplineasca sau ca o sa iasa mai bine decat m-as fi gandit vreodata. Imi analizez posibilitatiile in fiecare zi, chiar daca nu sunt multe. Si o sa ajung ce vreau, dar tot nu pot sa nu ma uit cu dispret la cel care ma-ntreaba “De ce te-as asculta?”.
Stiu ca inca nu am cunoscut nici 1% din jegosii lumii. Stiu ca o sa dau peste multe, si multi o sa ma doboare. Si ce? Cad, ma ridic, merg mai departe. Nici de praf nu ma scutur.
“As alege tot revers…”

~ by Vero on February 24, 2010.

One Response to “No tags.”

  1. Deci, ai şi o soră vitrgă, de care, să-ţi fie ruşine 5 minute, n-ai pomenit nimic. Deci, urât din partea ta.
    Btw. GENIAL începutul, jur. :X
    Şi restul, dar începutul, mă omoarăăă. :”>

Leave a Reply

 
