Morning Songs

E prea dimineata sa pot sa si scriu ceva frumos si, in plus, mai am zece minute sa ajung la scoala.
Oricum, melodii de week-end. Doua.

Jack Savoretti – One Day [e cantata si in PostGrad, care, apropo, a fost un film super, dupa parerea mea]

si, desigur, Taxi – Nu mai esti. [teoretic, e trista, dar nu-ti da starea aia…de melancolie. Ramai zambind si dupa ce-o asculti]

VERSURI (Lyrics)

Jack Savoretti – One Day

I’m counting the street lights
It’s all i can do
While driving myself crazy trying to get to you
Feels wrong at the right time
To reveal my hand
It’s like i’m doing the worst i can
To make you understand

Maybe one day you will know
How hard it is for me to show my heart
And all the love
Running through my soul
Maybe one day you will know

I’m hoping you just might
Take a moment to realize
That everything you’re looking for
Is hidden in plain sight
I know you better than i know myself
How i feel is the only thing i could never ever tell ya

Maybe one day you will know
How hard it is for me to show my heart
And all the love
Running through my soul
Maybe one day you will know

Maybe one day
Maybe baby one day you will know
Maybe one day you will know.

Maybe one day you will know
How hard it is for me to show my heart
And all the love
Running through my soul
Maybe one day you will know
Maybe one day you will know
Maybe one day you will know
Maybe one day
Maybe one day you will know

Taxi- Nu mai esti

Cine-mi va mai spune-n fiecare noapte somn usor si
Cine-mi va mai spune-n fiecare zi “Imi este dor” si
Cine-mi va mai spune “Te iubesc”, acum, cand tu nu mai esti.

Cine-si va mai pierde mana foarte-ncet prin parul meu si
Cine-mi va mai spune “Va fi bine” cand e foarte greu,
Cine-mi va mai spune “Te iubesc”, acum, cand tu nu mai

Nu mai esti, tu nu mai
Nu mai esti, tu nu mai esti
Gandul sa-mi citesti.

Cine-mi va mai da sarutul buzelor ce nu te mint si
Cine-si va mai pierde ochii-n ochii mei – tacut alint si
Cine-mi va mai spune “Te iubesc”, acum, cand tu nu mai esti.

Cine-mi va mai da in dar un trup de jar in albe nopti,
Cine-mi va mai dechide dimineata ale zilei porti si
Cine-mi va mai spune “Te iubesc”, acum, cand tu nu mai

Nu mai esti, tu nu mai
Nu mai esti, tu nu mai esti
Gandul sa-mi citesti.
Nu mai esti, tu nu mai
Nu mai esti, eu nu mai
Nu mai sunt decat un cantec frant
Cand tu nu mai estï.

~ by Vero on March 12, 2010.

Leave a Reply

 
