Conversatie…[i?]

“-Spune-mi.
-Nu prea mai e nimic de spus.
-Nimicul ala. Spune-mi-l. O sa te ajute.
-Nu, pe mine nu ma ajuta asta.
-Vrei sa termini cu asta? Nu mai fi incapatanata.
-Daca tipi la mine nu ma ajuti. Nu o sa faci sa-mi fie mai usor.
– Nu vrei sa vorbesti cu mine despre asta?
-Nu. Cred ca nu.”

-De ce nu i-ai spus? intreba vocea curioasa.
-Nu m-ar fi inteles. Ca sa-i fi spus ce ma doare, ar fi trebuit sa-i spun tot.
-Si ce era sa-i spui tot?
-Era… are probleme. De ce s-o mai incarc si cu ale mele? De ce sa o fac sa-si faca griji si pentru mine, cand are ea destule probleme?
-Nu trebuie sa gandesti asa. Doar sunteti prietene,
-Vine doar din partea mea. Ii sunt prietena si sprijin si umar si ce vrea…Dar nu vreau sa faca la fel.
– Esti altruista…pana la extrem, se rasti vocea.
– Nu. Sunt doar egoista. Vezi tu?Problemele mele sunt parte din mine. Sa le discut cu cineva ar inseamna sa dau acelei persoane o parte din mine, sa o las sa ma cunoasca total. Si oamenii nu sunt pregatiti pentru asta.
-Ca asa te-ai gandit tu?
– Ca asa s-a intamplat mereu cand am lasat o usita a sufletului crapata pentru cineva. Nu vreau sa mai fac greseli.
-Esti om, pentru numele lui… se opri brusc. Relua, calm: esti om, fata. Esti predispusa la greseli. Ai sa le faci in fiecare zi. Ai sa le repeti. Ai sa le regreti. Dar asta ai sa faci toata viata.
-Nu ma incurajezi.
– Nici nu vreau. Trebuie sa inveti sa te descurci.
-Pai pentru asta esti tu. Sa ma ajuti.
– Ha! Nici nu ma gandesc. Eu te ajut acolo.
– Sa te duci dracu’. Dispari din viata mea.
– Nu pot. Ai nevoie de mine prea mult…

~ by Vero on April 11, 2010.

Leave a Reply

 
