[Inceputul inceputului…]

Imi tot repet, imi tot repet, pana cand o sa o si fac.

– Mai, tu esti chiar sadica. Lasa ura deoparte.

-Nu e ura. raspund, gandindu-ma cum naiba poate sa vada distorsionat, ceva atat de evident.

-Nu? Dar cum ii spui tu, don’soara?

-Sentiment negativ.

-Ura. aproape ca-mi tipa in fata.

-Ura este un sentiment prea complex. Nu pot sa urasc, pentru ca nu stiu cum sa o fac.

– Esti incapatanata.

-Schimbare brusca de subiect? Inseamna ca ai ajuns la concluzia mea. Nu-i nimic. Asa fac si eu. Sau…nu. Eu fac asa tot timpul, nu doar…

-Ia spune-mi tu mie ceva…

-Orice. Ca mai devreme sau mai tarziu, tot afli.

– Tu il iubesti?

-Tu nu stii raspunsul?  il intreb, la randul meu.

-Stim noi prea bine ca ce simti si ce vrei sa simti sunt lucruri diferite.

-Nu pot sa controlez la perfecti ce simt. Dar acum, din cate-mi dau eu seama, tu-mi ajungi.

– Ai grija ce-ti doresti…

-…ca daca se-ndeplineste, ce? Nu trebuie sa se indeplineasca. Demult e asa. Doar ca-mi place mie sa ma mint. E mai frumos, mai, sa privesti cu alti ochi, prin alta perspectiva…

-Tot visatoare?

-Eh, mai am putin. O sa-mi revin si din asta.

-Hai sa vorbim anapoda.

– O facem de cand ne stim.

-De cand ne stim?

-De cand am recunoscut eu ca esti parte din mine si ca fara tine nu ar mai fi la fel.

– Dai vina pe mine sau recunosti ca sunt perfect?

-Cred ca ma doare ceva…

Imi ridic mana. O duc pe rand la ochi, la barbie, pe obraz. Cobor spre gat, umeri, piept. Ma opresc.

-T edoare sufletul…dar nu acolo este.

-Nu…ma doare inima.

-Metaforic? ma intreaba, cu o urma de mila in glas, ascunzandu-si o satisfactia in fata unei posibile greseli din partea mea.

– Nu, mai. Taci odata. Hai sa luam pastilele.

[Anapoda.]

~ by Vero on April 13, 2010.

Leave a Reply

 
