Relaxare obositoare

Ziua de azi a iesit din monotonie. Pe langa plictisitoarea scoala, pe care am fost obligata s-o vizitez si sa dau chiar si o teza, am plecat in vizita.

Plecarea s-a facut la ora 13 si, pana atunci, a fost musai si complet necesar ca eu, Delia si Alexandra, “tripletele de aur” [asa cum ne spune profu’ nostru preferat]ne-am facut provizii: apa de la robinet in sticle de jumate, un covrig fad, ca mai bine manci paine goala, o…ceva bun, cu gust de frisca, inca ceva bun, cu gust de tarta cu visina si un covrig danez cu mult cocos.

Intr-un final, ne-am adunat cu cei de la gradinita si am plecat spre Câmpuşel, unde s-a invatat despre plantarea bradutilor si…cam tot ce tine despre ei.

Oh. Pentru ca am intampinat dificultati si nenea paduraru ne-a oferit doar doua harlete [si sper ca nu gresesc cu demunirea], multi ne-am gasit de’lucru in propriul fel.

Ziua de azi ne-a oferit (mie, Deliei si Alexandrei) iesirea de care aveam nevoie.  Rugam sa ne fie scuzate crizele de ras, vocile total afone (stim noi mai ales cine) si iesirile necontrolate la vederea…unora.

~ by Vero on May 4, 2010.

Leave a Reply

 
