not really good @sex

La inceput, unul statea intr-o parte a patului-canapea, celalalt in cealalta parte, singura atingere dintre noi, fiind cea a mainilor, care ramasesera impreunare. Sezatia se transmitea in tot corpul. Era o atingere simpla, fara trup, care era amplificata de gandul care ne unea. Ideea ca mi-ar putea fi somn disparuse odata cu atingerea capului de perna prea tare pentru a dormi pe ea. Vlad facuse prima miscare, apropiindu-si capul de mine. Imi saruta buzele, eliberandu-mi degetele, care se plimbau acum pe pieptul lui, in timp ce ale lui descopereau fiecare particica a spatelui meu. Nici nu mi-am dat seama cum bluzita mea de pijama disparuse de pe mine, lasand acum in fata ochiilor pofticiosi, sanii mei acoperiti de sutien. Era cam cu un punct inaintea mea, asa ca simteam nevoia sa inscriu si eu. Trebuia sa fim egali. Timida, spre deosebire de el, i-am bagat mainile pe sub tricou, in timp ce el isi indrepta saruturile spre gatul meu. Reusesc sa arunc tricoul, care in drumul lui spre podea se intalneste cu sutienul meu negru, de dantela, brodat cu trandafiri. Mirosul corpului sau imi inabusea celelalte simturi, facand ca seara sa para o calatorie in trecutul meu, spre locurile copilariei, unde in fiecare primavara teii infloriti sub fereastra mea, umpleau camera de magie.
– Mirosi a vara, imi spune, pierdut cu capul in plete mele, inspirand adanc. A vara proaspata, cu iarba cosita si soare arzator. Esti vara mea.
Era o declaratie simpla, care pe multi n-ar fi multumit, dar care pentru mine facea mai mult decat cel mai sincer “Te iubesc” din lume. I-am cautat buzele, refuzand sa-i raspund prin vorbe. Printr-o miscare rapida, aproape imperceptibil, isi uneste pieptul de al meu, lasandu-si o parte din greutatea corpului peste mine. Isi plimba mana pe piciorul meu drept, care ajunsese cumva in jurul bazinului sau. Cand a ajuns langa soldurile mele, s-a ridicat putin si, la fel cum bluza a zburat de pe mine, au zburat si pantalonii. Intr-o secunda m-am ridicat si eu in fund, langa el. S-a aruncat asupra mea si m-a lipit cu spatele de peretele rece; nici macar geamatul meu infundat nu l-a oprit sa continue cu sarutarile care deveneau din ce in ce mai rapide si pasionale. M-a rasucit si m-a intins din nou pe canapea, ramanand deasupra. Nici cele mai dulci sarutari nu-l puteau salva acum: fusese odata sus, acum era randul meu. Mi-am lungit picioarele dupa mijlocul lui si am ajuns deasupra. Ca-ntr-o figura ciudata din gimnastica, am prins pantalonii si m-am impins cu picioarele in spate, luandu-i cu mine. Vlad s-a ridicat automat si a venit spre mine ca o feline la prada. Chiar daca in realitate lucrurile se intamplau intr-un timp normal, pentru mine totul avea efect de ‘slow motion’. Din nou, s-a repezit, din nou m-a aruncat pe spate si din nou sanii mei au fost striviti sub greutatea pieptului sau. Mi-am lasat mana sa simta si sa adune bataile inimii lui. Lumea din jur, asa cum o stiam, incepea usor sa dispara, lasand loc lumii noastre. Rasuflam amandoi greu, iar corpurile noastre ascundeau in ele valuri de tensiune si dorinta care voiam sa evadeze. Am inchis ochii si in mintea mea priveam totul de afara acum. Corpurile noastre devenisera numai unul. Durerea! M-a readus la realitate, in pat si m-a facut sa icnesc. L-am sarutat, semn ca trebuia sa continue. Durerea si dorinta se impleteau in sufletul meu, cea din urma fiind mai puternica, estompand durerea, facand ca totul sa para un zbor lin; placerea ma naucise.

~ by Vero on May 8, 2010.

Leave a Reply

 
