Ce naiba tot zic?

Nici macar nu stiu. Asa mi se intampla de fiecare data, si nu imi pasa ca mereu ies nesifonata din asta. Nu se intampla cum vreau eu si ma enerveaza.

In ultima vreme, pe langa imaginatie mea care creeaza scenarii in paralel, m-au ajutat mult si persoane din exterior.
In primul rand, Naty , care mai mult prin santaj, a reusit sa castige un pariu. Acum, eu trebuie sa scriu ceva ‘proza lunga’. Pentru ca nu are pretentii asupra desfasurarii actiunii sau a personajelor, m-am apucat deja sa scriu si am cam 5 pagini. Parti din ‘proza scurta’ o sa le mai postez p-aci, dar povestea ramane doar a Nataliei.
In al doilea rand, ca un discurs pentru Nobl, ii multumesc la Geo. Care nu are (cel putin, din cate stiu eu) blog, dar care e un geniu absolut. M-a ajutat si a facut unele caracterizari de care aveam nevoie, fara ca macar sa stie ce facea.
Cateodata trebuie sa vorbesc despre lucruri pe care nu le-am trait. Si asta e greu. Dar m-au ajutat persoane care credeau ca ma cunosc si, desigur, unul din autorii mei favoriti, in cartile caruia am gasit exact ce aveam nevoie.

~ by Vero on May 9, 2010.

2 Responses to “Ce naiba tot zic?”

  1. Eu sunt !
    Eu, eu, eu.

    Eu sunt faimoasa Nataliaaaaaaa 😀
    si sâc, am o poveste scrisa de Vero doar pentru mine. 😀
    sâc
    sâc
    sâc
    😀
    Multumesc Vero. 😀
    Aaaa. Am mai scris :>

Leave a Reply

 
