am nevoie de un psiholog (?)

Doamne, e greu cand tre sa-ncep. La naiba. Nu, nu, nu, nu. NU.
Care naiba a fost momentul in care m-am pierdut? Ce a fost in capul meu?
Ar trebui sa incetez sa cred ca ce e in capul meu, dar nu e legat de mine, ci de ceilalti, se poate. Imposibil.
Poate acum nevoia de a fi iertata este singura care predomina. N-o sa fiu, ma. E singurul lucru pe care il vreau ca sa am liniste, dar e primul care n-o sa se intample. Ca asa e. Acceptam? Acceptam, cu fruntea sus si spatele drept.
Ce naiba e? Bai, dar cum ma chinuie. Nu dau vina pe altul, nu pun asta in spatele nimanui. E corect?
Bai, de cate ori nu ti s-a reprosat ca, vezi doamne, nu stii sa fi asa, sau pe dincolo? De cate ori nu ai regretat absenta iluziei pe care o credeai prieten?
Sa-mi dea cineva doua palmi (palme) sa-mi revin. Greseala pe care o face o persoana, gandindu-se ca face exact ceea ce trebuie, banuiesc ca ma afecteaza mai mult decat vreau sa recunosc. Bai, cum naiba stii, si cand, ca faci ce trebuie?
Eu cred ca fiecare are un cap, si materie cenusie proprie, sa gandeasca singur. Inceteaza sa gandesti inca pentru mine. Ma descurc si daca pleci acum, m-as fi descurcat in orisicare moment.
Sunt numai eu, sau chiar am nevoie de un psiholog?

~ by Vero on May 10, 2010.

Leave a Reply

 
