Frustrari…

Oameni in cautare de texte emotionante pentru albumele dirigintei [sau dirigintelui] dau de blogul meu si intra. Nu stiu exact care e legatura, dar este oarecum amuzant, dar si ciudat, clar.
Bai. Zilele astea devin asa monotone. Ma trezesc la ora 6 si sunt doua scenarii: ori trag de timp pana mai am jumatate de ora pana sa plec la scoala si atunci ma ridic din pat si ma pregatesc rapid…ori ma ridic la 6 din pat, dar dupa ce trag o ora intreaga de timp, intr-un final ma pun inapoi, si ma trezesc cu doua minute inainte sa plec.
Ce naiba iti mai ramane de facut cand te duci la scoala si … pierzi vremea, ca sa nu fiu rautacioasa?
Cei care vor sa te invete, incearca doar lucruri pe care le stii deja, cei de la care nu ai de inavatat mai nimic, te obliga, si cei in fata carora tanjesti sa te invete, nu dau doi bani pe capul tau.
Nu, dramatizez, serios. Adevarul e ca nimeni nu da doi bani pe ce ai in cap, decat daca il intereseaza in mod direct.
Sunt rautacioasa. Dar oricat de mult m-as chinui eu sa fac ceva bine pentru un taran, el tot taran o sa ramana si tot capul plin de tarata o sa il aibe si tot cu peretii am sa vorbesc pentru ca el tot la fel de prost o sa ramana. Mai bine scriu altadata…in seara asta o sa-mi iasa doar frustrarile “pe hartie”.

~ by Vero on May 20, 2010.

4 Responses to “Frustrari…”

  1. mă, chestia-i discutabilă. sau cel puţin nu-i general valabilă.
    ultima parte e cu apropos? ;p.
    sunt şi oameni deschişi la minte/lucruri noi.

Leave a Reply

 
