Pentru ca-mi place sa spun…(XII-B)

…verde-n fata cand am ceva de spus, o voi face si acum.
Nu am sa mint sau sa dramatizez si nu ma voi apuca sa urc, metaforic vorbind, clasa de care urmeaza sa ma despart pe ‘cel mai inalt munte’.
Delia-mi spunea ieri “Vero, ar trebui sa le spunem la astia sa isi ia aparate, ca daca plangem, sa ne faca poze. Nu des vad ei asa ceva.”
Si poate avea dreptate. Poate, pentru ca e festivitatea de premiere si nu o sa ne mai adunam, ca si clasa si nu o sa mai am diriginta si nu o sa ne mai strige nimeni la catalog si nimic in lume n-o sa-mi inapoieze cei patru ani de liceu…poate o sa-mi dea lacrimile.
Totusi, sa nu ne ascundem dupa deget. Eu n-o sa va duc lipsa si nici voi mie. Ce o sa-mi lipseasca, totusi, si nu-mi pasa de restul, este grupul acela micut cu care am facut toate tampeniile pe care o sa le tin minte o viata. Sunt cativa oameni care, fara sa exagerez, au fost mereu langa mine si m-au ajutat chiar daca le-am scos fire albe (si ei la randul lor au facut la fel) si pentru asta le multumesc si exact asta e motivul pentru care, personal, chiar nu-i uit niciodata.
Sa dau nume ar insemna sa etichetez, si deci cine ma cunoaste, se regaseste printre randuri. Ea (1) e locu-n care m-am intors mereu. Si mi-a luat cel mai mult sa-mi dau seama ce comoara aveam langa mine, ce super-om, ce diferita e. Imi amintesc cum am trecut prin atatea impreuna si cum niciodata nu am avut suficient curaj sa-i spun “prietena”, chiar daca a fost mai mult de atat. Amintirile din liceu si tot ce-am facut ne-ar ajunge pentru o viata si nu am regreta nimic nici daca maine ar fi sfarsitul lumii.
Iar apoi, ei (2) au fost omuletii care au raspuns “prezent” intotdeauna. Si le multumesc. Si mi-au colorat o parte din adolescenta si nu am putut sa fiu suparata pe ei nici macar atunci cand…
Si nu regret ca ei, pentru o perioada, au ales alt drum. Ma bucur ca au revenit alaturi de mine si ca terminam cu liceu in formatie completa, impreuna.

~ by Vero on June 10, 2010.

3 Responses to “Pentru ca-mi place sa spun…(XII-B)”

  1. >:D<
    I hope you had the time of your life !

  2. >:D<I hope you had the time of your life !
    +1

Leave a Reply

 
