Poate mi-e dor de el:)

Cand eram junioara si obisnuia sa-mi spuna povesti, ma gandeam, clar, ca e nebun. N-am stat sa ma si intreb care era motivul. Totusi, fiecare poveste ajuta la imbogatirea fanteziei mele si ar fi fost imposibil sa ies un copil  “transparent” din mana lui.

Mi-era imposibil sa vad vreo zi gri, iar acum imi e imposibil sa renunt la zane.

Mai bine rup pagina din jurnalul meu decat s-aud absenta vocii lui. Pentru ca,da, linistea suna mai tare decat zgomotul, innebuneste mai repede, apasa mai tare.

– Iarta-ma!, ma implora, si in acelasi timp porunceste.

Cum sa iert cand eu n-am fost vreodata suparata? Ii intind mana sa se ridice de jos. Printre lacrimi, refuz sa vorbesc. Ii trag mana.

Nu vrea sa se ridice. Spune ca nu poate, daca nu-l iert.

Ii spun, printre hohote de plans ca nu am nici un motiv sa-l iert, ca el nu a gresit cu nimic. “Nu esti vinovat, omule, ca ai vrut. Si eu am vrut multe, dar mie nu mi s-au dat. Nu esti vinovat ca Dumnezeul in care crezi ti-a dat. Nu ai gresit cu nimic.”

Nu ma asculta si isi blesteama in continuare zilele, deciziile si darurile.

Ingenunghez si eu alaturi de el si-i prind fata intre palme. Plang, si totul in jurul meu pare rup din alta lume. Se topeste, este rosu. Ma concentrez pe ochii lui si-i repet ca nu e vinovat.

Imi spune cum si-ar da acum si prima zi din viata, ca e o epava, ca ii pare rau, din nou.

Deodata totul inceteaza. Peisajul este absorbit intr-un punct mititel si dispare, lasandu-ma inconjurata de negru. Ii aveam fata intre palme cu-o secunda in urma, acum nu mai e nici el. Ma sperii si-ntr-o secunda realizez.

Telefonul suna ca disperatul pe podea, rotindu-se incet pe covor, din cauza vibratiei. Solo-ul de chitara pus ca sonerie ma face sa imi revin total.

M-am trezit. Iau telefonul in mana, ii opresc alarma si incep sa plang.

Parea atat de real…parca nici n-ar fi fost vis.

~ by Vero on June 22, 2010.

Leave a Reply

 
