To do-list

Cei care ma cunosc macar putin si/sau au lucrat macar o zi cu mine stiu ca am mereu ‘alaturi’ o agenda, macar.

Aproape intotdeauna, mai ales daca e perioada mai ciudata si am multe de facut, le notez pe o agenda sau pe un biletel pe care sa-l  am mereu cu mine.

To do-list.

1. Sa-ncerc sa pricep ceva la istorie. Ma chinui de-un an, asa ca, daca stie cineva vreo solutie de ultima saptamana, e binevenit(a) [el/ea si/sau solutia]. Si, desigur, sa iau B.A.C-ul cu nota mare, sa intru la faculta (PS. oricum bag doar un dosar si sansa mea sta doar acolo) .

2. Sa aranjez fotoliul din camera mea si, poate, sa-ncep sa dorm in el, in loc sa dorm pe jos (dar imi place pe jos).

3. Sa castig(am) macar un premiu la Festivalul din Iulie + distractie cat cuprinde.

4. Sa il ‘marit’ pe Matei. Il iubesc, dar alta era ideea cand ‘ne-am cunoscut’.

5. Sa ajung sa ma angajez vara asta. Nu oriunde, ci doar intr-o librarie. [hearts, hearts]

6. Sa incetez sa-mi mai cumpar reviste de fete, papusi de portelan, produse pentru fete (pe care nu le folosesc) si sa investesc mai mult in carti.

7. Sa fiu mai atenta cu prietenii pe care, mai ales in ultima vreme, ii vad rar, ii aud si mai rar.

8. Sa ma deconectez o perioada, sa-mi iau liber (ca sa pot reveni in forta).

9. Sa termin, vara asta, proza scurta pe care i-am promis-o la Naty si, mai mult pentru mine, sa-i fac un sfarsit frumos.

10. Sa… sa-ncerc sa fiu mai putin artagoasa si intepata. Unii oameni nu sunt vinovati cu nimic ca exista asa ca nu ar trebui sa ma cert cu ei…ci cu parintii lor.

Da, nici macar nu-mi propun chestii mari pentru vara asta, asa ca, daca cineva ma poate ajuta sa le indeplinesc, va rog, va rog…

[PS. Mai stiti agenda aia neagra, cu spira, de 2010 in care notam toate tampeniile? S-a dus, gata, nu mai am nici macar o pagina libera in ea.]

~ by Vero on June 23, 2010.

4 Responses to “To do-list”

  1. Mult succes la festival si cu angajarea !
    Ce configuratie are Matei ?! Poate il “marit” eu…
    Ai multe pagini aici VERO, scrie aici… si pui cheitza la care vrei… doar sti

  2. EU sunt la numarul 9. 😀 Ce onoare.
    Si acolo trebuie sa corectezi… “mai mult pentru NATY” nu pt tine =)).. eu tin la puriceii mei in comparatie cu tine >:p
    Asa ca stii ce ai de facut, nu?
    Daca nu stii… iti spun eu: sa scrii, sa scrii, sa scrii mult de tot, sa scrii povesti (nu spun povesti frumoase pentru ca e de la sine inteles ca le scrii frumoase) si sa scrii toataaa vara 😀
    Oh. si ma simt mandra ca doar eu citesc majoritatea povestilor tale.
    >:d<
    Hugs de la Nat. 😀

  3. […] About an old one Undeva prin 23 Iunie, cand inca mai eram terorizata de liceu si stresata, mi-am facut o lista pe termen lung. Lista! […]

Leave a Reply

 
