as the tag sais

Ei bine, pe langa faptul ca toata perioada asta e ciudat de …ciudata, se mai intampla si lucruri bune. Sufletul meu nu se mai simte presat sa aleaga anumite lucruri si viitorul parca e in palma mea. Vesti bune incep sa curga…pentru mine si pentru cei din jur si sper [si stiu] ca va ramane asa si pana saptamana viitoare, pe putin.
hm, Chiar daca viata mea nu merge mereu conform planului si nu ma astept, stiu ca am sa fiu mereu surprinsa.
Ma gandesc ca, poate, zambesc pentru ca vise pe care nici nu le stiam incep sa se indeplineasca.

Eu…oricat de ciudat ar suna…nu pot sa inteleg ceva. Stiu cam…10 din persoanele care-mi viziteaza blogul, sigur, in fiecare zi…pentru ca mi-au spus, pentru ca vorbesc cu mine despre ce scriu, pentru ca…
Dar…as vrea sa-i cunosc si pe ceilalti sau macar o parte. As vrea sa stiu cine sunt si de ce citesc ce scriu? As vrea sa stiu ce plac oamenilor care revin aici si viziteaza si citesc.

~ by Vero on June 24, 2010.

4 Responses to “as the tag sais”

  1. Eu revin pentru ca esti speciala, pentru ca esti tu..

  2. possibly automatically generated…no mistery 🙂

Leave a Reply

 
