Povestea vietii ei

“Mereu am fost indragostita de persoana nepotrivita. M-am indragostit, pe rand, pentru ca semana foarte tare cu cineva, pentru ca puteam identifica in el vreun model al copilariei, pentru ca mi se oferea dragoste si aveam nevoie.
M-am indragostit, ultima data, in seara asta. Iti povesteam despre aventurile adolescentei mele si reactiile tale m-au facut sa-mi amintesc ce bine e sa fi copil, sa fi lipsit de griji. Ma pierdeam, la propriu, in ochii tai si-ti citeam pe buze, pentru ca de auzit nu mai auzeam demult. In lumea mea nu se aud zgomotele de afara. M-ai facut sa revin in lumea mea. Mi-ai deschis lumea.
Ar fi o mare pierdere de vreme daca mi-ai face griji in legatura cu viitorul, daca m-a intreba ce e in mintea mea. Acum, esti doar tu. Tu.
Nu stiu cum se face, dar acum simt, acum iti spun. Fiecare miscare a ta, particule din mine se misca spre mine. Inhalez si parca m-as droga.
Nu, nu trebuie sa crezi c-am inebunit. Ma simt bine. Si iubesc locul acesta, e bantuit de amintiri.
Simti? Inima mea obosita bate mai incet. Asculta, e si inima ta…armonie.
Asta e rezumatul povestii mele. Iara am omis multe. Poate am sa reusesc sa-ti spun exact alta data.”

~ by Vero on June 26, 2010.

Leave a Reply

 
