Ca la …mine

Imi e din ce in ce mai greu sa vorbesc despre mine. Ma simt sub presiune, stresata,m ma simt de parca toata lumea
ar astepta cate ceva din partea mea si, cu tot efortul meu, imi este absolut imposibil sa ajung sa multumesc
macar jumatate. Mintea mea pare pur si simplu prea incarcata de tot felul de chestii minore si incep sa simt
din ce in ce mai tare absenta lui Vlad. Poate reuseste sa se omogenizeze sau poate dispare…nu stiu.
Imi este relativ frica si incep sa ma simt ca si cum nici un cuvant nu ar reusi sa ma defineasca.
Eu cred ca m-am nascut prea tarziu pentru vremurile astea…cineva imi spune ca a fost prea devreme.
E clar, oricum. Nu sunt unde trebuie, cand trebuie. S-a gresit ceva in crearea mea si acum nu se mai poate repara.
Pot eu sa ma adaptez si…cam atat. Egreu, tinand cont ca incep sa ma plang din ce in ce mai mult, si tot mai adesea…mie.
Treaba e ca, daca as putea si as avea puterea, as schimba multe. Nu as incepe cu tara, pentru ca nu as rezista sa
stau departe de Romania, dar daca ar fi ca o conditie – plec, dar ma intorc aici cu ce am invatat acolo- as accepta.
Si da, sunt suficient de sigura pe mine incat sa stiu ca, daca plec, o fac doar ca sa acumulez mai multa informatie
de ‘calitate’ superioara celei de aici, si ca, intr-un final, sa ma intorc si sa-i ajut pe altii.
Cred ca e prima data cand vorbesc despre mine, asa cum sunt eu cu adevarat, fara sa-mi mai pese cine si de ce citeste sau daca
mai exista persoane care sa-mi caute ‘ganduri ascunse’ printre randuri.
Acum spun clar. Am un plan pentru viata asta, dar nu exclud posibilitatea devierii. Mereu am ramas placut surprinsa
de miciile surprize si cadouri oferite de viata si de multe ori ce mi-am propus…a iesit mai bine decat ma asteptam.

~ by Vero on July 2, 2010.

Leave a Reply

 
