Scrisoare catre un pictor nebun II.

Dragul meu,

Imi cer scuze cu miile pentru lipsa unui raspuns sau a unui semn de viata.
Oricat m-a amuzat situatia cu sotioara ta, trebuie sa iti spun ca esti chiar rau cu ea.
Si situatia cu militia a fost la fel de amuzanta. Am incredere ca ai sa iesi nesifonat.
Oricum, imi cer scuze pentru intarziere cu raspunsul, dar am avut niste probleme cam serioase si deloc amuzante de rezolvat. Defapt, nici acum nu am reusit sa ‘fac sa fie bine’ si sper ca totul sa se rezolve. O mai stii pe vecina mea…pe care toti o credeau vrajitoare? Ei bine, incep sa cred ca minciuna asta avea un strop de adevar.
Nu o acuz pe saraca batranica de vreo magie neagra sau orice alta tampenie, ca restul nebunilor de aici, dar ‘cuminte’ clar nu e. Iti dau detalii in persoana sau poate in alta scrisoare. Acum nu am timp.
P.S. Fi atent ce cuvinte foloseste…

Te sarut.

~ by Vero on July 8, 2010.

Leave a Reply

 
