Marti si Miercuri

Marti 13 a fost o zi norocoasa pentru mine. m-am trezit cu noaptea-n cap si am plecat la liceu sa-mi scot diplomele si certicicatele vietii sa ajung sa ma inscriu si eu la facultatea Miercuri, ca dupa sunt plecata. Ajung acolo si…lume la exasperare. Se face o lista, ma trezesc a 11-a. Calculez rapid ca o ora ii tine inauntru pe primii 5 si deci mai mai am linistit 2 ore de pierdut. Ma duc sa fac si restu tampeniilor absolut necesare pentru dosar si ma intorc la rand…nici o schimbare. Ajung si pe acasa cat sa ma invart de 2 ori si plec din nou. Ceva mergea prost…inca mai era lume. Cateva tanti au incercat sa intre inainte dar au fost puse la punct. Ma bucur, totusi, ca n-a fost ca ieri, cand parca se dadea carne gratis. [Luni, 12]. Am ajuns acasa la 16.
Miercuri 14…azi a fost cea mai nasoala zi. Inscrierea la facultatea vietii! Trezirea de dimineata, fuga sa las pozele la foto sa mi le faca tip buletin, fuga sa-mi iau rezultatele, fuga laborator-policlinica, pierdut juma de ora aiurea pentru ca tanti doctor nu era inca (timp in care am explicat de cateva…sute..de ori ca taxa de inscriere e XY lei unui tampitel). Cand in final a ajuns tanti doctor si a binevoit sa-mi semneze, fuga spre foto si in sfarsit..universitatea.
E mare ca dracu si a naibii daca are vreun ‘indicator’ sau daca binevoieste cinev de acolo sa-ti spuna ceva.
Am ajuns putin si pe la secretariat, am intrat si in amfiteatrul A8…in cautarea amfiteatrului cu specializarea mea.
Intr-un final am ajuns acolo, m-am facut putin de ras. Ceea ce, sincer, nu a fost chiar asa rau. Habar nu am cine era domnul de acolo, dar imi e simpatic.
Oh, mai. Nu facusem copie dupa buletin [Nu cerea!] asa ca a trebui sa merg, in cadrul universitatii si sa fac. Cat de greu poate fi?! Iara m-am pierdut!
ah…cei care tind sa fie viitorii mei colegi…sper sa-si gaseasca ceva mai bun de facut. Nu m-ar deranja sa ramana pana-n 10 elevi pe sectie.
Oh, maaai. Iara trebuie sa plec. Oricum, bafta celor care se mai inscriu la facultate.

~ by Vero on July 14, 2010.

Leave a Reply

 
