Jurnal de trei zile. I

Prima zi
Vineri, 7/16.2010, 7:00
M-am gandit sa tin un jurnal de 3 zile. Desigur, Georgia nu prea e de acord, dar eu, chiar din prima zi, din prima ora, sunt chiar incantata de idee. Sunt multe de spus si apoi, cand o sa revin acasa, nu o sa am timp pentru toate. Pentru fiecare zi, descriu ce vad, ce simt, ce aud, ce cred. Poate si din gandurile Georgiei, in cazul in care o sa impartaseasca.
Pana una alta, suntem inca in autocar si, fizic vorbind, lucrurile nu stau prea bine. Pentru Georgia, cel putin. Eu am luat o pastila, asa ca o sa am incredere in ea. Am o stare ciudata, dar probabil e din cauza ca imi e somn plus ca cineva, nu dam nume, (ca nu-l stim) s-a cam dat cu prea mult parfum. Cred ca in conditii normale asta nu ar fi fost o problema. Miroase frumos, a proaspat…dar combinat cu putoarea din masina…bleah.
Oricum, peisajul e diferit, dar frumos. Aproape la fel de frumos ca in Vale. Cred ca pe la 7:30 ajungem, deci mai avem cam jumatate de ora.
Dimineata ne-a adus tatal Georgiei. Personal, nu am avut nici o problema cu asta, dar se pare ca Georgiei nu ii place sa se laude cu el. Om de nota 10. Cu idei de nota 10.
Abia astept sa ajungem. Nu mai am rabdare…abia astept sa-I vad pe restu’, abia astept sa intalnesc competitia si, oricat de urat ar suna, abia astept sa vad ecusoanele.
Oh, mai. Abia la 7:08 am vazut semnul cu “HUNEDOARA”. Deci, abia acum am iesit din Hd. Dar nu am de ce sa ma prea plang. Pana sa luam pauza intr-o autogara, langa noi statea un nenea su fiul lui. Era sase si putin si eu inca nu vazusem soarele. Linia orizontului era abia de un roz pal si ceva mai sus se vedea un albastru spalacit. Am retinu ca la 6:20 Soarele a inceput sa-si faca aparitia. Dar nu timid. Nuu. Cu un ditamai tupeul. In maxim un minut a fost complet vizibil. Si stiu asta pentru ca l-am urmarit…pana ce nasul mare al domnului din dreapta l-a acoperit.
Inca putin, inca putin. Inca putin mai este si ajungem. Poate emotiile sunt de vina pentru starea mea.
Ma simt ametita…dau poate e pur si simplu starea mea naturala/normala.
Off topic: e atat de ciudat si atat de ironic cum noi, copiii intr-adevar buni ramanem in Vale, la Universitatea din Petrosani, si niste omuleti care s-au cam tarat prin liceu pleaca unde am fi vrut noi. Generalizez, nu ma refer la un caz anume. Si eu as fi vrut putina Timisoara, putin Cluj sau chiar Craiova. Cel mai tare la ideea de a merge la Petrosani ma omoara naveta. Daca nu ar trebui sa suport in fiecare zi autogare jegoase si care pur si simplu put, poate mi-ar fi mai usor.
Poate mi-ar fi mai usor si daca as avea suficient curaj sa imi iau carnetul sis a cumpar o masina. Dar, oricat de ‘misogin’ si chiar daca vine de la o persoana de sex femin, nu cred ca locul unei femei este la volan. Sau, cel putin nu al meu.
Continui sa aburesc despre Facultate pentru ca zilele trecute, cand mi-am bagat dosarul, am reusit sa ma si ratacesc. Prima data in Universitate, prima ratacire. Unul din tipii care facea inscrierile era destul de dragut si sigura avea o doza imensa de umor in sange . Era pur si simplu amuzat de toate intrebarile si nelamuririle posibililor candidati. Raspundea, totusi, fiecaruia.
Peisajul incepe sa semene cu al nostru, deci ne cam apropiem. Poate ar trebui sa merg pana la sofer sa-l intreb cam cum sta treaba. Dar poate daca merg pana acolo ar trebui sa-mi iau si o punga cu mine. Mai bine raman. Not funny.
Revenind la facultate… Posibilii colegi sper ca si-au bagat dosarele la aceasi sectie cu mine din plictiseala sau din disperare si, intr-un final sa aleaga alte optiuni. Haide, mai, universitatea e mare, locuri sunt peste tot. Au de unde. Finante banci, economia turismului, comert, informatica, matematica etc etc.

~ by Vero on July 17, 2010.

3 Responses to “Jurnal de trei zile. I”

  1. unde esti acuma?

  2. Oh, măi : o3.
    Sunt atât de dezamăgită acum :O, după ce-am intrat şi canci poză :- <. Picat/am de la etaj şi prins-m-am de bordură : (.
    Melodramatică, nu? :- ?

Leave a Reply

 
