Idei tampite.

Ideea unui jurnal de trei zile la un festival ama-film a fost cea mai tampitica. Nu am avut timp nici sa respir si ultima data cand am scris eram in autocar, concentrandu-ma sa nu decartez ceva.

Sunt rupta de somn dar stiu ca daca acum nu apuc sa scriu niste ‘bla bla bla’, pana maine imi uit ..”ideile”.

Cu mici intamplari pe care ma chinui sa le uit si care la momentul respectiv mi-au ridicat tensiunea, aste’ trei zile au fost extraordinare.  Ne-am intorc cu premiul III, am cunoscut niste oameni absoluti, am fost invitate sa ne intoarcem, ne-am luat obligatia de a participa si la alte actiuni (la care am fost invitate),  ne-am anexat la “personalitate” niste experiente de neuitat.

Oricat as vrea sa fiu coerenta, scriu numai tampenii.

Marti, cel tarziu, revin cu poze si o continuare mai amanuntita.

PS: Cand ne-am dat jos din autocar, la 5 minute dupa, am constatat ca ne uitasem bagajele in masina. Mandre!

~ by Vero on July 18, 2010.

Leave a Reply

 
