.ncatusatĂ.

– Stii seara cand ai spus ca din tine parca s-a rupt ceva de care aveai nevoie pana la infinit si ca te-ai blocat pur si simplu’…ca nu mai stiai ce sa faci ori spui?
– A fost un moment de slabiciune. Nu-mi amintesc foarte bine. Ce relevanta are?
– Voiam sa ma destainui si eu.
– Acum te ascult.
– Nu credeam ca poti sa simti asta. Incercam sa-mi amintesc daca in deceniile traite de mine mi s-a intamplat. Poate trebuia sa-mi atragi atentia. Dar am simtit-o…azi. Nici toata tristetea pe de pamant nu ar putea sa fie mai mare decat sentimentul care m-a cuprins…si ce-a urmat dupa… Ma simt de parca as fi tradat-o si…mi-am cautat chiar si scuze. Stiu motivul pentru care fac ceea ce fac si exact cu persoanele cu care le fac. Nu vreau sa schimb asta. Daca…Intelegi? Of. Nici pentru nimeni nu e usor sa-mi inteleg cuvintele. Vin prea multe, toate vor sa exprime ceva…
– N-ai putea sa te rezumi la practica, decat sa explici teoria?
– As putea, dar nu ar mai avea rost. Atat am vrut sa spun. Si ca imi pare rau…si ca am sa incerc sa ma revansez. Si ca sper ca va fi bine.

~ by Vero on July 20, 2010.

Leave a Reply

 
