asa spun ca mi-e dor.

Cu toate sa absenta ta rupe tot ce e frumos din mine, nu pot sa nu ma gandesc ca trebuie sa trec mai departe. Nu esti tu persoana de care am nevoie, dar acel ‘noi’ ma opreste de la a-mi continua drumul. As da timpul inapoi doar ca sa retraiesc momentele cu tine. Si chiar daca pana acum nu am regretat nimic in viata si pentru nimeni n-as mai fi vrut o secunda macar din trecut, acum nu pot sa nu blestem momentul in care totul s-a terminat.
Sfasie sufletul meu o simpla trezire la realitate. Ca am dat cu capul de pragul de sus si realitatea a patruns si acum, ca om, sunt total pierdut.
Cred doar ca e felul meu ciudat de-a spune ca imi e dor de tine mai mult decat de orice alta fiinta si ca m-am inselat… nu pot sa traiesc in absenta ta.

~ by Vero on July 27, 2010.

Leave a Reply

 
