Camuflaj

Incep sa cred ca nu ma mai pricep la oameni. Nu doar la cei de pe aici, ci la nici un om. Incepe sa-mi pese din ce in ce mai putin daca sunt suflete false sau daca pot sa am un strop de incredere. Intr-o vreme incercam sa gasesc in fiecare prieten/prietena cate o raza din lumina pe care-o ascundea in suflet, si cand o gaseam stiam ca suntem compatibili, ca ceva-ceva o sa functioneze in amicitia noastra.
Stiu ca e imposibil sa-ti placa sa gresesti, dar pare ca mai nou fac doar greseala dupa greseala, fara ca macar sa-mi dau seama de pasul gresit. Poate perioada asta voi ajunge, ca o premiera, sa o regret. Dar, inca odata, poate, va deveni cea mai importanta amintire din cufarul meu uitat de timp.
Am gasit o metoda prin care incerc sa fiu un om mai bun, dar nu cred ca ma va ajuta prea tare. E doar o idee. O idee tampitica prin care incerc mai mult sa evit, decat sa infrunt, prefer sa las unele lucruri cum vor altii, decat sa calmez furtuna din sufletul meu. Inca visez si inca sper ca macar unul din drumurile pe care vreau sa le urmez in viata sa nu-mi fie pavat doar cu piedici.
Spun ca as face orice. Sunt pana peste cap altruist, dar am o vaga impresie ca asta nu o sa ma opreasca sa trec peste cei care ma tin in loc.
Unde sunt zambetele acelea sincere de pe fetele oamenilor si unde sunt rasetele sincere venite direct din inima? Sunt plictisiti si influentabili, si toti, parca, uita sa fie fericiti pentru ei.
Ca “viata e prea scurta” si trebuie sa” traiesti clipa” s-a inteles gresit. Nu-ti traiesti clipa cum face actuala generatie. Ce clipa stralucita pierzi. Pe ce amintire goala ai sa fi stapan mai tarziu.
Ma caut printre randurile altora si doar rareori ma gasesc.

~ by Vero on July 28, 2010.

2 Responses to “Camuflaj”

  1. Sensibila, profunda… Imi place ceea ce am citit.

Leave a Reply

 
