Cu batai puternice de inima si nevoie de sfaturi.

Inceputurile au fost mereu, fara exceptie, cele mai grele lucruri pe care a trebuit sa le fac vreodata.
Iar acum am inceput atatea lucruri deodata, incat imi simt sufletul ca pe marginea unei prapastii. Odata mi se intampla un lucru frumos, si atunci nu ezit sa o dau in bara. Am cunoscut o persoana grozava, un om exceptional. Problema este ca nu simt in nici un fel ca as putea sa ajung sa-i fiu atat de prieten, cat imi este. Nu ma simt in stare si nu cred ca o sa fiu good enough.
Nu imi e frica pentru ce mi s-ar putea intampla mie, ci imi fac incontinuu griji pentru cealalta persoana. Simplu gand ca vorbele sau faptele mele imature ar putea cauza o cuta pe fruntea aceea pe care o vreau neteda, aduna o furtuna in sufletul si ochii mei.
Imi tremura mainiile si stiu ca sunt pulbere.

~ by Vero on July 28, 2010.

9 Responses to “Cu batai puternice de inima si nevoie de sfaturi.”

  1. “Lectiile vin intotdeauna atunci cand esti pregatit, iar daca vei fi atent la semne, vei afla mereu ce-ti trebuie pentru pasul urmator.”
    Nu am zis-o eu, a zis-o Paulo Coehlo- el stie mai bine… Cred ca e un bun inceput pentru ceea ce cauti.

  2. Nu prea mai cred in cuvintele venite din partea domnului Coelho. Cred ca uneori incearca prea mult si nu-i iese prea bine.
    multumesc, apreciez aprecierile. 😀

  3. DA, bunele intentii nu inseamna totul ! Asa este ! 🙂
    Si apropo, nu mai repet, stiu deja ca si tu sti ca eu apreciez la tine faptul ca sti sa apreciezi aprecierile celorlalti !
    😀

  4. Mi-a placut ideea. (in definitiv nu stiu cat conta cine a zis-o)

  5. hm..eu nu sunt de acord cu ideea. lectiile nu vin niciodata cand esti pregatit. prima data, orice ar fi, te loveste in fata, si abia apoi iti dai seama care era lectia.
    Sau poate asta e doar parerea mea, din ce-am trait eu…

  6. Mda…posibil sa fiu putin subiectiva…

  7. Continuarea ideii cu intarziere…Ma gandeam ca intr-o societate care se bazeaza mai mult pe aparente e mai greu sa “prinzi” semnele in timp util.

Leave a Reply

 
