Si ca da si ca ba nu!

Mi-am dat seama ca poate iubirea nu e pentru oricine. Nu pare sa fie amuzant, si in cazul in care un prieten mi s-ar fi adresat mie cu o astfel de probleme, l-as fi ajutat oricat, doar sa-i arat ca iubire exista.
Dar acum mi-am dat seama ce e in capul meu. Exista iubire, dar nu pentru mine. Cel putin, nu inca. Si nici nu o sa existe pana nu o sa renunt la egoism, posesivitate si gelozie. E destul de usor sa convingi alte persoane ca exista iubire, dar cand e vorba de propria persoana, un magar incapatanat nici nu se compara cu mintea ce-ti sta pur si simplu intr-un loc, blocandu-se total.
Nu cred…mai degraba, sper, ca nu sunt doar eu in cap cu ideea ca este pentru toti, dar mereu ma asez la coada printre ultimii.
Desigur ca as putea sa definesc un sentiment pe care nu l-am simtit niciodata. Si aici va veni ceva de genu “om nebun, daca nu ai simtit, cum poti?”
Dar e simplu. Eu stiu ca nu am iubit niciodata. Iar pe mine un “te iubesc” nu m-a impresionat nici in prima relatie.
Si deja devine complicat pentru capul meu. Dar niciodata nu m-am aruncat intr-o relatie doar de dragul imaginii, pentru ca mi se pare absurd si tampit sa ai pe cineva langa tine ca sa te completeze ca look. Mereu am asteptam sa simt. Si daca atunci cand in raza mea vizuala aparea X, si doar asta ma facea sa zambesc, era clar, atunci puteam sa incep o relatie cu X.
S-a inteles? Credeam ca inteligenta exista in cantitati suficiente in capul meu ca eu sa nu imi fac griji aiurea pentru lucruri de genu. Eh, toti avem perioade proaste.

~ by Vero on July 29, 2010.

Leave a Reply

 
