Ganduri, dar stupide

Casatorie, libertate… si ganduri
Pe desk-u de la laptopul meu sade pe-ntreg ecranul o poza cu o persoana despre care, sincer vorbind, nu stiu mai nimic. Inafara faptului clar ca ma atrage. Iar apoi, nici macar nu am Winamp instalat. Muzica imi canta de pe youtube si formatia nici macar nu e una aproape de corasonul meu. Aproape ca nu stiu nici o melodie de la trupa respectiva, cu exceptia celei pe care m-am amorezat putin, nu demult. O las sa cante doar pentru ca e lenta, pentru ca potoleste furtuna si pentru ca ma inspira. Ultima este, totusi, discutabila.
Ma gandeam mai devreme cum, momentan, coicidentele ma amuza. Aceasi situatie si nici un nume fac atatea persoane sa se simta, dintr-o data, parti importante si marcante in viata mea.
Ma mai gandeam, asa cum mi-e felul si la altele. “Mariajul perfect”. Eu stiu ca multi vor ori sa nu se casatoreasca vreodata, ori daca o fac, sa ramana impreuna pana la … pana acolo, stii tu. Dar ma gandeam ca ar fi ceva (nu preferabil si nici nu mi-ar face viata mai usoara) sa ma casatoresc apoi sa divortez.
In timp ce o tanti in varsta isi spunea azi discursul pe care-l spune de ani, schimband doar fetele carora li se adreseaza, o ascultam doar partial. Facand legatura cu toate urarile transmise si o perspectiva de viitor, mi-a trecut prin cap ca ar fi ceva tragic pentru multi, sa divorteze la ceva timp dupa casatorie. In timp ce pentru mine ar fi… cred ca doar din egoism si ciuda m-as imbata, cu toate ca nu e foarte probabil. In capul meu a fost ideea implinirii in viata. Casatorie, libertate… Inca ma mai gandesc la asta…

~ by Vero on July 31, 2010.

Leave a Reply

 
