Gradinita 29. Extra. Pagina de jurnal

Dimineata Craciunului ne-a gasit pe toti in jurul bradului inca de la prima ora. Alexandra si Andreea erau cele mai fericite; cele mai multe pachetele cu cadouri erau in jurul lor. Cred ca mama fusese cea care le adusese cate un bebel de jucarie, dar Andreea fusese cea care reactionase prima la jucarie ei.

“Mamai ie un faişor?” [Mama, e un fratior?] intreba, ridicand bebelul spre Roxanne.

Iar ea, in loc sa se bucure, se albi.Mai tarziu, in aceasi dimineata, am luat-o deoparte si am intrebat-o aproape enervata de ce era atat de speriata de idee unui alt copil?!

“Dar ce sunt eu? Fabrica de facut copii? Abia m-am târâit sa-mi termin facultatea la ID, fara master sau alte minuni. Imi iubesc fetele, nu ma intelege gresit, dar stii cat de greu e sa cresti un copil in ziua de azi? Iar eu am doi…iar tu vrei sa mai am…”

Ramasesem complet socata. Eu eram cea care avea o gradinita cu putin peste o suta de copii, in fiecare an altii. A mea era gradinita cu program prelungit si da, stiam cat de greu se crestea un copil chiar daca nu avusesem norocul sa am eu unul.  Daca as fi fost credincioasa, as fi putut spune chiar ca “Dumnezeu o binecuvantase”, iar ea refuza total ce i se oferea.

Cand m-am intors si spre Felix, sa vorbesc cu el, am dat de aceasi reactie pe care o avusese si Roxanne. Si el era ferm convins ca doi copii sunt exact cat ar trebui sa aibe un cuplu de varsta lor. Nici el nu imbratisa ideea unui “faişor”.  Incepusem sa ma enervez si gesticulam ca o nebuna prin casa, incercand sa le explic ca macar peste vreo cinci ani sa mai faca un copil, ca trebuie sa vrea.

Roxanne incerca sa ma calmeze, dar Felix o facu sa renunte cu un adevarat discurs: “Las-o. Stim amandoi ca Floren are tendinta de a exagera. Foarte tare! O sa isi revina si totul o sa fie bine. Si cand ne-am cunoscut tot asa facea: se supara, daca incercai s-o impaci era mai rau, daca o lasai, ii trecea.” Tonul lui era calm, dar intr-o oarecare masuna si ingrijorat.
Cum indraznea sa spuna asa ceva despre ea? Si mai rau, cum indraznea sa aibe dreptate?!

~ by Vero on August 16, 2010.

4 Responses to “Gradinita 29. Extra. Pagina de jurnal”

  1. I just love to be right…

Leave a Reply

 
