Toamna sufletului meu

Desi a uitat mereu sa-mi spuna, banuiam ca ma iubeste mai mult decat orice pe lume. Si desi nu mai iubisem niciodata, credeam ca sunt indragostita, in sfarsit. Cand ne-am cunoscut, imi vorbea despre curaj si nebunie. Nu intelegeam legatura dintre ele sau cum ajunsesem sa vorbim, atat de direct, despre asta, dar il ascultam. Si probabil eram chiar fascinata.
Doua zile mai tarziu mi-am uitat telefonul acasa, langa pat. Am iesit, m-am plimbat, mi-am luat ramas-bun, mi-am adunat gandurile. Cand am revenit acasa telefonul era incarcat de apeluri nepreluate si mesaje necitite. Nu cunosteam numarul si deci nu m-am obosit sa citesc toate mesajele sau sa raspund vreunuia.
Alte doua zile mai tarziu telefonul era cu mine, dar asta nu m-a ajutat. L-am intalnit. Si parea fericit si nervos in acelasi timp. Imi reprosa ca sunt o egoista fara suflet, ca-si facuse griji ca nu-i raspunsesem, ca era sigur ca ala era numarul meu, ca se ingrijorase ca nu l-as vrea.
Mai aeriana ca de obicei il privea, auzeam, dar nu il ascultam atat de atenta pe cat trebuia. Nici macar sa ma gandesc la altceva nu puteam. Ma concentram pe vorbele lui. Parca erau cea mai frumoasa melodie rostita. Parca si lumea din jur disparuse, cu toate ca eram in parc, in plina zi.
De atunci, ani trecusera peste noi iar noua ne pasa catusi de putin. Totusi, vara sufletelor noastre se pregatea sa apuna iar pe el il ingrijora ca eu nu ii cerusem niciodata sa ne legam in fata Domnului. Pana sa imi pot aduna sufletul ratacit in visare si pana sa strang suficiente cuvinte care oricum nu puteau explica sentimentul, a decis ca ceva nu e in regula, si ca nu era vina mea.

~ by Vero on August 16, 2010.

Leave a Reply

 
