Felul in care nu doare

Cu cat simt mai mult ca esti parte din mine, cu atat mai tare stiu ca trebuie sa ma indepartez. As putea pur si simplu sa raman langa tine, dar asta ar insemna ceea ce in mod normal se numeste suferinta. Si nu ar fi a mea.

Hai sa nu ne mai certam cu noi si sa nu mai dam vina pe altii. Cand nu mai merge, hai sa nu ne amagim.  Oferim dragoste, si chiar daca ce ni se da inapoi nu e ceea ce ne dorim, hai sa nu refuzam.

E ciudat. la noi nu e “dragoste sau razboi”.  La noi dragostea e atat de intensa incat razboiul e  mereu prezent. Nu pot sa-ti spun ca te iubesc si nici nu m-ai crede,  daca nu as sparge un pahar de perete.  Nu te-am crezut nici eu, la randul meu ca ma iubesti, pana nu m-ai luat si aproape m-ai sufocat intr-o imbratisare.

Avem asa un fel de-a arata iubirea.  Vrei sa ma faci sa te urasc, dar stii ca e imposibil. Fiecare lucru pe care il faci impotriva mea, nu face altceva decat sa ma apropie de tine.

E neobisnuit pentru mine sa stiu ca am atata nevoie nu de tine, ci de noi. Si totusi, renunt la tot ceea ce ar fi putut sa alcatuiasca asta, pentru ca odata cu fericirea mea, renunt si la tristetea pe care ai fi adunat-o.

Nu hotarasc pentru tine, dar daca tu nu te decizi, cineva trebuie sa puna punct…sau sa continue. Eu nu continui. Eu reprezint doar un stop.

Imi amintesc cum intr-unul din textele sale, si Cartarestu si-ar fi dorit intr-o oarecare masura ca viata sa fie ca un joc pe calculator. Cand e prea mult, sa poti merge inapoi, sa reiei, sa stii deja ce te asteapta si sa mergi pe o alta cale. Sa incerci sa faci totul bine. Dar imi amintesc in acelasi timp si de primul film “The Butterfly Effect”, cand orice schimbare in trecut afecta prezentul si facea viitorul aproape imposibil.

Noi traim in minciuni? Nu? Ba da? Dar nu imi dau seama… Da? Si daca e minciuna, ce? A fost cea mai frumoasa minciuna din viata mea… chiar daca nu am invatat absolut nimic dupa ea.

~ by Vero on August 19, 2010.

2 Responses to “Felul in care nu doare”

  1. “Cu cat simt mai mult ca esti parte din mine, cu atat mai tare stiu ca trebuie sa ma indepartez” ~ m-a lovit fraza asta, am recitit-o de cateva ori la rand, apoi m-am hotarat sa citesc tot. Imi place!

  2. multumesc…ma bucur sincer ca-ti place.
    Imi pare rau ca nu am fost disponibila cand ai fost acasa

Leave a Reply

 
