OffTopic.Gradinita 29

Pagini de jurnal…gasite dupa ani, invechite de timp, uitate de autor, pastrate cu dragoste.

27 Ianuarie 2010

Cine?! Eu? Casatorit? Nu…no way. Si in cazul in care o sa se intample…nu, nici nu ma gandesc la asta.

06August 2010

Hei, eu macar ma gandesc sa ma casatoresc cu o englezoaica, sa am o fata si un baiat. Asta e posibil, dar nu cum spui tu.

18 Aprilie 2014

Nu. E vina alcoolului, fara dar si poate. Nu simt nimic, e doar berea de vina. Si poate imi era frica de ziua asta, dar nu are de ce. Nu s-a intamplat nimic. A fost doar un sarut. Nu moare nimeni.

14 Decembrie 2015

A fost atat de previzibila! A facut exact cum ma asteptam. Cand i-am spus ca eu si sora ei urmeaza sa ne casatorim a inceput sa rada. Cand i-am spus ii iubesc sora, a iesit pur si simplu din camera si a revenit abia o ora mai tarziu. Fata aia chiar e ciudata…

13 Iulie 2016

Fata aia chiar e o *&%uita. Nu pot sa cred ca nu tine …nu cu mine, dar macar cu sora-sa. Whaatt?! Nici macar nu pot sa o inteleg. E o ciudata.

28 Octombrie 2016

Roxanne a ramas insarcinata. Gravida. E extraordinat. Am ramas putin socat…foarte socat la aflarea vestii. Are deja…ah, cateva luni. Roxanne s-a suparat pe mine…dar am rezolvat totul cu un buchet de flori si un sincer “te iubesc” imediat dupa ce mi-am revenit.

22 Martie 2017

Cu exact doua zile in urma superbele mele fetite, au venit pe lume. Nu, nu exagerez cu nimic cand spun ca Alexandra si Andreea sunt cele mai frumoase, cele mai speciale, cele mai …de pe lume, doar sunt ale mele. Mazgalesc rapid bucata asta de hartie pentru ca nu vreau sa pierd momentul asta. Nu cred ca o sa mai simt vreodata vreo bucurie mai mare.

PS. Ramane sa continue Roxanne un album si un jurnal special pentru fete.

~ by Vero on August 19, 2010.

7 Responses to “OffTopic.Gradinita 29”

  1. Vaaai 8->.
    Ăsta e aşa frumos…

    Btw. DE CE i-a luat 4 ANI să îi dea ” doar un sărut ” ? : O

Leave a Reply

 
