o sa-mi lipsesti

Ticaitul ala continuu ma face sa-mi pierd mintile.
Cred ca din gramada de ganduri care mi-a acaparat mintea, unul e stricat. Incerc sa nu fiu ca altii; nu vreau sa las asta sa puna stapanire pe mine…
Cred ca undeva gresesc. Ma cunosc mai bine si stiu ce se intampla cu mine. Dar, totusi, de ce sunt toti asa preocupati de fericirea mea?
Mi-am pierdut “sfertul” ieri. A murit, a disparut, s-a pierdut.

M-am cam saturat sa-mi pierd firea. As vrea sa fiu sigura ca nu te mai vad si atunci mi-ar fi atat de usor sa renunt la tine. As vrea sa nu te mai am prin preajma.

~ by Vero on September 1, 2010.

3 Responses to “o sa-mi lipsesti”

  1. Vai, aşa nu am chef să citesc.
    Dar îţi las comm b-).
    Şi nu îţi da like, deocamdată.

Leave a Reply

 
