Dear you,

Nu iti trimit tie asta, direct, nu din greseala. Nu stiu daca randurile astea, intr-un final, o sa ajunga sau nu sa fie citite de tine, dar cu singuranta tu esti singura persoana careia i se adreseaza.
Imi scriu gandurile catre tine si nu ti le spun direct, pentru ca nu as mai avea niciodata curajul de a incerca, macar, sa imi doresc sa pot vorbi cu tine asa cum o faceam odata. “Odata” a trecut, a fost demult. S-a terminat, si accept asta. Poate nu a fost chiar vina mea, asa cum insinueaza toata lumea, asa cum si eu credeam. Intre frica si nepasare e o prapastie imensa, plina de diferentele dintre cele doua. Mie mi-a fost frica si doar pentru asta sunt vinovata. Dar tu, tu ce scuza ai?
Oricum, in momentele in care imi amintesc de tine, ma linisteste un gand. Nu cred ca are si inteles, decat vag pentru alte persoane… aici sau aici ( aici ).
Daca vreodata ai sa citesti, sunt sigura ca ai sa intelegi ce am vrut sa spun, dar sunt curioasa daca ai sa si recunosti…

Yours truly,

me.

~ by Vero on September 10, 2010.

2 Responses to “”

  1. ?!

Leave a Reply

 
