ar trebui sa ai un nume, Mihai

nu e amuzant, ci e de-a dreptul sadic. cateodata vorbesc in general, si daca pare c-o fac si acum, s-o clarific de la inceput. ma refer la un cerc strans, care ma include.
e atat de greu sa fi sincer. sincer cu sentimentele tale. nu doar odata a fost prea tarziu momentul in care am auzit cuvintele pe care le-as fi vrut spuse cu mult inainte. dar, cu toate ca ar fi trebuit sa impresioneze atunci si sa atinga un anumit scop, au trecut pe langa. pentru ca mereu, dar mereu, momentul acela important se pierde printre sute de momente banale.
still, inca mai cred ca intre a regreta si a-ti parea rau e diferenta, cea din urma fiind ceva mult mai minor.

am scris cuvinte dupa cuvinte, care pentru multi nu aveau nici un sens si nici o logica. si majoritatea cuvintelor pe care le-am scris nu erau goale. le-am umplut de mine sau de tine si ti le-am dedicat aproape in totalitate ca bucatele din ceva ce nu este disponibil pentru multi.
dupa ce agitatia a luat sfarsit, nici macar nu puteam sa-mi mai adun cuvintele mele. cuvinte complicate sau simple. erau pierdute. am adunat lacrimi si am inceput sa le prelucrez in ceva nou. am incercat sa fac din tine personajul pozitiv al tuturor iluziilor mele scrise si publicate pe blog. am gresit punandu-te in centrul atentiei tuturor. am gresit pentru ca nu ti-am dat si-un nume, Mihai…

~ by Vero on September 11, 2010.

2 Responses to “ar trebui sa ai un nume, Mihai”

  1. Ce… spui?! : ))

Leave a Reply

 
