Personala V

De data asta e amuzant. Cel putin pentru mine. [ps. ma grabesc, renunt la scrisul corect, cu litera mare si bla bla]
well, zilele trecute vorbeam cu cineva. o persoana foarte apropiata, care mi-a facut o marturisire care ar fi trebuit sa ma impresioneze si sa-mi gadile orgoliul de prostuta. in schimb, eu m-am amuzat la culme, si am mai dat si explicatii.
mi se spusese de catre persoana respectiva ca ma admira pentru “curajul cu care trec prin viata si nu ma las afectata de toate nimicurile. parca nici nu le-as vede.” ca sunt ca in melodia celor de la Reamonn, o “super girl”.
hm. imi pare rau ca ai uitat ca sunt cel mai normal om. nu ma intelege gresit, nu normala in sensul ala. dar ma bucur de lucrurile simple, ma impiedic, plang de cele mai multe ori cand scriu, rad la o gluma buna, mai ales daca o inteleg, mai putin din bun simt, apreciez o pereche de orice daca sunt frumosi, ma plictisesc repede, sunt lenesa dimineata, ma simt si eu ignorata, iubita si nu-mi pasa de cine ma uraste. incerc sa fiu draguta cu toata lumea si…visez cu ochii deschisi.
dar cel mai important, clar, pe anu asta…mi s-au implinit dorintele din noaptea perseidelor.

~ by Vero on September 12, 2010.

Leave a Reply

 
