Doi

Jurnalul din vacanţă

12:45

Am revenit…Cred că asta o să fac o lună întreagă. O să trăiesc într-o revenire totală. Pur şi simplu nu există nimic de făcut aici. Înţeleg noţiunea de piţipoancă la oraş…da, man, acolo îţi faci unghiile şi maxim speli un vas, dar nu înţeleg de ce tre să-ţi faci unghiile dacă peste 30 de minute mergi să mulgi o vacă sau să faci straturi prin grădină…astea fiind cazurile fericite. Abstractă îmi e şi orice idee de distracţie sau amuzament.

Acum vreo jumătate de oră bunica voia să mă duc la iepuri, purceluş şi păsări, să le curăţ, dar bunicul insista că trebuie să mă duc la câmp, să-l ajut la prăşit. S-au apucat încă odată să se certe, aşa că mi-am aruncat mp3-ul, aparatul foto şi pachetul de şigări în geantă ş-am plecat de acasă.

Plimbarea a fost primul lucru bun de când am ajuns. Mi-am amintit de mine, când eram mică şi veneam aici pentru a vedea tot satul. Era ca un loc secret de unde eu puteam să îi văd pe alţii, dar rămâneam în umbră pentru ei.  Şi aşa mică precum eram, adoram priveliştea şi-i duceam dorul când eram înapoi acasă. Asta era ciudat, dar o simţeam şi acum.

~ by Vero on September 19, 2010.

Leave a Reply

 
