Unu

Jurnalul din vacanţă

11:15

Am ajuns la ţară de 24 de ore şi deja sunt plictisită. Nu înţeleg rostul meu aici, dar cum ai mei m-au obligat, le-am făcut pe plac pentru a evita un nou conflict.
Dimineaţă am avut parte de cea mai originală trezire; în faţa uşii mele cei doi bunici se certau…
bunica: lasă, uăi, fata să doarmă.
bunicu: dar a venit aici să doarmă? las să se trezească. e şase deja.

Desigur, am făcut ceea ce orice om răsărit ar fi făcut: am pus perna pe cap şi am continuat somnul. Abia după ora 10:00 m-am trezit, dar era oricum dimineaţă pentru mine. Încă nu mă obişnuisem cu ideea că aici nu mai aveam parte de luxul secolului XXI…toaleta – la capătul grădinii, suprmarket sau mall – la vreo 100 de kilometrii, iar internet – nici măcar cu modem nu pupam.
Luna asta la şară promitea sa fie una “de vis”…
p.s:asta în cazul în care vis si coşmar sunt sinonime.

~ by Vero on September 19, 2010.

Leave a Reply

 
