No big secret. I

Cu exceptia datilor cand eram obligat, nu am mai stat in prima banca de vreo…cativa ani buni, cam de prin clasa a VI-a. Atunci eram inca unul din geniile clasei si nu voiam sa pierd niciuna din ocaziile de a-mi demonstra inteligenta. Afara nu ieseam, dar citeam toata ziua la mate, fizica, romana, chimie si ce mai era necesar. Oricum, stateam in prima banca si imi puneam singur intrebari: “Ce naiba caut eu aici? Ce vreau, sa demonstrez ca sunt inca bun? Sunt, pe naiba. Oh…”imi aminstisem brusc “ Stau aici ca trebuie sa dau lucrare…”. Am lasat gandurile sa zboare libere si pentru cei care nu ma cunosc, as fi putut parea un mare filozof, care exact in acele momente refrecta asupra conditiei vietii. Nu, defapt eu ma gandeam langa cine naiba sa ma pun ca sa fiu sigur ca nu o sa iau inca un 3 azi… Raspunsul primit nu era chiar raspunsul asteptat. Una din tocilarele din clasa mea era langa banca si cred ca vorbea deja de ceva timp…
– Ba, Terra. Pot sau nu?
– Ce anume sa poti, draga? I-am raspuns pe un ton flegmatic.
– Sa stau cu tine. Nu mai e loc in clasa, mi-a raspuns in timp ce-si dadea ochii peste cap, gesticulang spre sala care era intr-adevar plina.
– Da, sigur. Cred ca te-ai si pregatit pentru lucrare. Asa-i? O intrebasem mai mult din bun simt, dar si ca sa ma asigur ca, daca tot s-a pus aici si stiu cum o sa faca,adica o sa-si ascunda lucrarea ca pe aur, macar 5 sa iau, totusi.
– Da…si daca vrei, te ajut.
Tonul ei era chiar sincer si nu ma asteptam. “Da! Normal ca vreau sa ma ajuti. M-ai salvat, chiar!” i-as fi strigat chiar atunci. Am dat doar din cap si i-am multumit. Eu nu prea am avut tangente cu ea. Mereu mi s-a parut uratica, dar niciodata nu am putut sa spun exact de ce. Imi amintesc ca m-am pus eu, odata, in primul an de liceu langa ea, si stiu ca-mi povestea ceva, pentru ca i se miscau buzele, dar castiile de la iPod-ul meu pur si simplu nu voiam sa iasa, iar muzica se blocase la volum maxim.

~ by Vero on September 29, 2010.

One Response to “No big secret. I”

  1. […] No big secret. I Wed Sep 29, 2010 20:43 pm Cu exceptia datilor cand eram obligat, nu am mai stat in prima banca de vreo…cativa ani buni, cam de prin clasa a VI-a. Atunci eram inca unul din geniile clasei si nu voiam sa pierd niciuna din ocaziile de a-mi demonstra inteligenta. Afara nu ieseam, dar citeam toata ziua la mate, fizica, romana, chimie si […] […]

Leave a Reply

 
