Ieri sunt critic

(Ieri am fost/ azi sunt)

Ieri, pentru ca trebuia sa pierd niste timp- cam zece minute, si pentru ca nu puteam sa ma pun sa dorm, nefiind acasa, am rasfoit o revista pentru femei. Gata cu Bravo Girl si Cool Girl. Acum am luat la rasfoit o revista din aia pentru femei, poate chiar casatorie, poate chiar mame, poate bla bla.
Oricum, pe langa pretul “gigant” al revistei si cadou zero, m-am gandit ca macar ceva bun tre sa scrie prin ea. Dar chiar scria. Si oricare femeie, daca citeste revista respectiva, invata multe…
(vin imediat. ma duc s-o caut, sa nu dau “informatii eronate”)
Asa.
Nu stiu cum am nimerit eu si ieri si azi, dar in ambele cazuri am deschis “exact unde trebuia”. Articolul de pe pagina respectiva vorbeste despre revistele de fete, cat de bune si educative sunt ele in comparatie cu revistele destinate baietilor, cat de putin plictisitoare, cat de.., cat de…
Oricum, mai dau niste pagini si ajung la niste intrebari din parte unor persoane pierdute, raspunsuri din partea “revistei”.
Si, urmarind pe sarite raspunsurile, ele te invata cam asa:
Daca iesi cu un tip care iti place, daca iti da numarul lui de telefon, nu-l suni inainte de doua zile -te considera disperata, mai tarziu de doua zile-crede ca nu esti interesata de el. Dupa ce reusesti sa-l suni exact doua zile mai tarziu, iar el accepta sa iasa cu tine, abia dupa a patra intalnire poti sa te culci cu el. 90 de zile mai tarziu poti sa-i si spui ca-l iubesti. Daca va ganditi ca totul e ok intre voi si formati un cuplu dragut, dupa un an te poti muta la el.
DAR daca el nu iti propune? Nu-i nimic, revista ne invata de toate. E ca o a doua biblie sau ceva de genu. Deci, prima data, asa, din greseala, iti lasi acolo periuta, apoi o bluza, apoi aia, apoi aia…pana se trezeste saracul tip cu toate lucrurile tale invadand spatiul lui.
In cazul in care, pana la urma, intre voi nu mai merge, revista te invata cum sa te desparti de o persoana care cel mai probabil te iubeste, folosind “cea mai buna metoda”. Suna cam asa: “Vai, ce bine iti sta camasa. Trebuie sa ne despartim.” (Woot?!)
oh, inca una. Daca ai un prieten de cinci ani si inca nu te-a cerut in casatorie si nici nu pare ca ar vrea sa o faca, nu-ti fa griji…E normal. [Serios?!]
hihi. Daca vreodata in toata viata ta il inseli pe acel barbat pe care-l iubesti, nu-i spune. E esential. Trebuie doar sa vezi ce-ai cautat la alt barbat si sa “repari” in relatia ta actuala. DAR, daca tu crezi ca el te inseala, foloseste sfaturile din revista ca sa afli daca e sau nu adevarat.
Acum am o oarecare dilema…pentru ca nu stiu ce sa zic. Unu din raspunsuri spune ca baietii prea calmi, care nu au niciodata chef de cearta, sunt periculosi ca aia si aia…dar dupa vreo zece raspunsuri “este in regula daca nu va certati niciodata. sigur ca nu e nici o problema”.
Asta mi-a placut mult! (:))) Deci, daca un baiat iti cere numarul dar nu te suna, a facut-o doar ca sa isi confirme el barbatia.

~ by Vero on September 30, 2010.

4 Responses to “Ieri sunt critic”

  1. Cosmo b-)

  2. […] Ieri sunt critic Thu Sep 30, 2010 11:43 am (Ieri am fost/ azi sunt) Ieri, pentru ca trebuia sa pierd niste timp- cam zece minute, si pentru ca nu puteam sa ma pun sa dorm, nefiind acasa, am rasfoit o revista pentru femei. Gata cu Bravo Girl si Cool Girl. Acum am luat la rasfoit o revista din aia pentru femei, poate chiar casatorie, […] […]

Leave a Reply

 
