No big secret. VIII

Era frig, de-mi inghetau urechile asa ca, pana la mine la apartament am fugit. Ajuns in casa, m-am trantit direct in pat, cu hainele de peste zi, nemancat si nespalat, si-am facut o recapitulare a zilei. Era liniste si intuneric si frig. M-am bagat sub patura si stiam ce urma. Somn instantaneu, pana amiaza, daca se putea.
Alarma telefonului arunca la gunoi orice idee a vreunui vis. M-am ridicat din pat abia pe la 7:20. Ce tampenie! Am facut un dus rapid si cartile nu le-am mai schimbat. Nu aveam timpul necesar sa caut un orar si apoi, in gramada de reviste si manuale si carti si foi, ce mai aveam nevoie. M-am uitat pe geam, inainte sa plec si am vazut-o pe ‘printesa’. Iese din scara si se misca lenes, admirand privelistea, lovind din cand in cand, cu picioru, gramajoare de zapada. Am iesit in fuga, am alergat ca un turbat pe scari si la fel si drumul pana la scoala, pentru ca de ea nu am dat. Nici la prima ora nu a fost prezenta, fapt care ma facea sa ma intreb eu de ce naiba eram acolo?
Stiam sigur ca nu putea sa lipseasca la vreuna din limbile straine, fapt care m-a facut sa nu chiulesc de la restul orelor. Am avut dreptate. La a doua ora a fost prezenta si, cum nu se mai intamplase pana acum, toata clasa era. Treizecisicinci de elevi, aici, ca niciodata. Din lipsa de locuri am fost nevoiti sa stam fiecare- la locul lui. Ce banal! Ce monoton.
Orele au trecut greu si plictisitor, fara nici un eveniment remarcabil sau fara ca ‘printesa’ sa-mi fi acordat un dram de atentie. Totusi, la ultima ora, la ‘stiinte’, a fost nevoie sa fim impreuna ca sa prezentam si sa predam articolul. A fost rece si distanta, parca nici nu m-ar fi cunoscut.

~ by Vero on October 6, 2010.

One Response to “No big secret. VIII”

  1. […] No big secret. VIII Wed Oct 06, 2010 0:51 am Era frig, de-mi inghetau urechile asa ca, pana la mine la apartament am fugit. Ajuns in casa, m-am trantit direct in pat, cu hainele de peste zi, nemancat si nespalat, si-am facut o recapitulare a zilei. Era liniste si intuneric si frig. M-am bagat sub patura si stiam ce urma. Somn instantaneu, pana amiaza, daca […] […]

Leave a Reply

 
