No big secret. XI

– La mine, la tine sau afara? Replica ea dupa ce reusi sa se abtina sa nu bufneasca in rasul ala zgomotos, caracteristic ei.
Replica ma cam lasa fara cuvinte, mai ales ca nu stiam la ce se refera. Am incercat, luand exemplul ei, sa deviez discutia pe un teren sigur pentru mine, incercand sa-i si raspund.
– Mergem in parc sa ne dam pe leagan sub clar de luna?
Incercare esuata total! Era clar ca facusem vreo gafa si ca nu eram nici macar pe langa subiect cu raspunsul meu- intrebare. “Jargon nu e. O fi vreo chestier la moda, vreo expresie, prin care ea intreaba, defapt, un lucru care nu are nici o legatura cu plimbatul… La naiba.” Nu ma simteam jignit de rasul ei si nici momentele de tacere de dupa ce s-a calmat nu mi s-au parut stanjenitoare. Ma simteam ca si cum as fi putu sa stau asa noaptea intreaga: “Nici somn nu mi-ar fi. Nici frigul nu-l mai simt. Si nimeni nu mai trece. Poate s-a oprit timpul pentru noi.”
– Daca tu zici, la mine sa fie. Suna vocea ‘printesei’ adanc, in noapte. “Dar n-am zis nimic!” se revolta ceva din interiorul meu, dramatizand stricarea unui moment perfect. “Fie ce-o fi!” am lasat totul in mana destinului, prinzand-o de brat si inaintand spre apartamentul ei.
Eram nedumerit, dar am considerat ca intrebarile prostesti, puse din pura curiozitate, nu-si vor avea locul in seara asta. “Da, acum sa vedem ce-i si cu ‘printesa’ si poate-i aflam un nume”.
“Ce caut eu la ora asta in apartamentul asta?!” aparu din nou particica revoltata din mine. Simteam in interior doua lupte. Era pentru prima data. “Poate ca in sfarsit imi pasa si mie de cineva…” Incercam sa rezolv singur misterul aparitiei celui de-al doilea eu.
In apartament era ceva mai cald decat la mine. Ma bucura ca-i trecuse prin cap sa venim aici.
– Hai, dezbraca-te si tu! Grabeste-te! Incepe filmul!
“Ce plina de entuziasm e…”
‘Printesa’ isi lasa in cuier paltonul, scotand la iveala hainele ei ciudate. Avea o camasa neagra, cu dungi albastre si violete, care dadeau iluzia de alungire.
– Vin imediat dupa ce ma schimb! Faci tu niste popcorn, te rog? Gasesti acolo, prin dulap si la cuptor cred ca te descurci, ma dascali ea, zambind, inainte de a disparea spre baie.
“Oare cu ce ocazie se imbracase asa? Sigur vreun eveniment mai special! Dar ce sa fie la ora asta? Sau poate e cineva special…” Incepea sa ma cuprinda un sentiment nou, care ma nelinistea. Atatea intrebari cu raspunsuri presupuse doar. M-am apucat sa fac popcorn-ul si pana sa-mi dau seama ‘printesa’ era langa mine si ma ajuta.
– Ai mancat azi sau e de ajuns popcorn-ul? Intreba si cam in aceasi clipa incepu sa cante, in sufragerie, o melodie relaxanta. “Deci ‘printesa’ nu asculta doar rock, ci si trance.” Eram curios ce surprize mai urmau, asa ca am uitat sa raspund.

~ by Vero on October 9, 2010.

3 Responses to “No big secret. XI”

  1. […] No big secret. XI Sat Oct 09, 2010 15:56 pm – La mine, la tine sau afara? Replica ea dupa ce reusi sa se abtina sa nu bufneasca in rasul ala zgomotos, caracteristic ei. Replica ma cam lasa fara cuvinte, mai ales ca nu stiam la ce se refera. Am incercat, luand exemplul ei, sa deviez discutia pe un teren sigur pentru mine, incercand sa-i […] […]

  2. ”/* Jargou */ nu e. O fi vreo chestier la moda, vreo expresie, prin care ea intreaba, defapt, un lucru care nu are nici o legatura cu plimbatul… La naiba.”

    E ori ”jargon”, ori ”argou”, nicidecum ”jargou”. Sper ca în partea XXV, prințesa să primească un jambon și să se termine povestirea asta deosebit de patetică.

    • deosebit de patetic e ca urmaresti o poveste care se pare ca nu te incanta.
      Plus, ca incerci sa-mi corectezi o greseala minora, cand nici tu la randul tau nu poti sa scrii corect o “critica”.
      Apreciez, totusi.

Leave a Reply

 
