No big secret. XIII

Era tarziu si stiam asta pentru ca se intunecase afara, dar nu aveam nici cea mai mica idee cat anume era ora. Pe holurile spitalului nu era nici un ceas. Iar in salonul in care ma aflam nu mai era nimeni, cu exceptia lui, a lui Flavius. Incercasem sa ma ridic, iar tentativa nu se poate cataloga chiar esuata. Ma ridicasem …doar ca in acelasi timp corpul meu ramasese acolo, pe patul de spital. M-am apropiat de Flavius care era pe un scaun, langa patul meu, adormit, si cand am incercat sa-i ating obrazul, a tresarit. S-a trezit si s-a apopiat de corpul meu. Am intins mana spre el iar aceastra trecuse direct prin el. Ceva in fiinta mea tremura, dar nu as putea jura ca era inima. Imi simteam ochii arzand si cu o urma de speranta, i-am soptit numele. S-a intors speriat, dar tot nu parea sa ma vada. Lacrimi incepusera sa-mi arda obrajii. Stiam ca sunt acolo, chiar daca nu erau palpabile. Un sigur regret aveam. “M-am jucat atat cu el si nici macar nu am apucat sa-l apropii de mine.Nu a vazut nici macar o bucatica din mine cea care o pregatisem pentru el si nici nu am apucat sa-i spun cat de indragostita eram. Am fost o proasta.”

~ by Vero on October 11, 2010.

One Response to “No big secret. XIII”

  1. […] No big secret. XIII Mon Oct 11, 2010 20:58 pm Era tarziu si stiam asta pentru ca se intunecase afara, dar nu aveam nici cea mai mica idee cat anume era ora. Pe holurile spitalului nu era nici un ceas. Iar in salonul in care ma aflam nu mai era nimeni, cu exceptia lui, a lui Flavius. Incercasem sa ma ridic, iar tentativa nu se […] […]

Leave a Reply

 
