No big secret. XV

In scurt timp, o avalansa de cuvinte incepuse sa fie rostite din gura ei. Si ma chinuiau sa inteleg fiecare cuvintel. Si nu era de vina ea, ca plangea in acelasi timp si unele cuvinte erai stalcite si nu erai rostite in romana.
– Sie liebt dich sehr sehr viel. [Te iubeste foarte foarte mult]
Spuse, iar eu nu intelesesem decat ca aia e germana, clar. Se dadu jos de pe pat, continuand sa vorbeasca si sa caute prin buzunarele halatului, care nu siguranta nu-l avea din spital. Arata mai mult ca o pelerina, totusi, venindu-i pana la glezne. Intr-un final a tacut, a intins spre mine un biletel gasit intr-un buzunar, oprindu-se instantaneu si din plans. Cand am pus pana pe bilet, printesa pur si simplu disparuse.
Am despaturit rapid biletelul si ce am citit m-a facut sa ma duc cu gandul direct la zborul liber, de la inaltime, pe care l-as putea experimenta de la etajul meu.
“Cu toate ca nu am apucat sa iti spun niciodata, te iubesc mai mult decat orice pe lume. Si renunt la orice, pentru tine, fericirea ta si tot ce poti insemna tu. Inca din clasa a 8-a am fost colegi, dar tu nu m-ai vazut niciodata. Ma bucur acum ca am putut petrece putin timp impreuna, dar imi pare rau ca am apucat prea tarziu sa-ti spun te iubesc. Pentru ca asa si e…

Te iubesc, Flavia.”

~ by Vero on October 13, 2010.

One Response to “No big secret. XV”

  1. […] No big secret. XV Wed Oct 13, 2010 21:01 pm In scurt timp, o avalansa de cuvinte incepuse sa fie rostite din gura ei. Si ma chinuiau sa inteleg fiecare cuvintel. Si nu era de vina ea, ca plangea in acelasi timp si unele cuvinte erai stalcite si nu erai rostite in romana. – Sie liebt dich sehr sehr viel. [Te iubeste foarte foarte mult] […] […]

Leave a Reply

 
