nothing left for me

Nu ma mai gandisem niciodata la ea in sensul acela. Mereu o vazusem ca pe o prietena pe care eram sigur ca ma pot baza. Nu se intamplase macar odata sa am nevoie de cineva si ea sa nu raspunda prezent. Acum statea in aceasi casa cu ea si parca ceva era diferit. Continua sa ma asculte, dar parca eu nu mai eram la fel. Gandurile mele erau diferite. Tanjeam dupa o persoana cu care sa le pot imparti, dar de data aceasta nu mai era ea.
Nu mai aveam nimic sa ii spun pentru ca nu mai stiam cum sa ii spun. Abia mai vobeam cu ea, dar nu incetam sa o privesc. Nu se jena sa fie ea in prezenta mea. Imparteam o camera, o bucatarie, o baie. Se schimba si se pregatea de fata cu mine.
Acum statea in fata mea, asa superba cum era. Ii acoperea corpul un sutien simplu, negru si o pereche de blugi. Avea parul ud, prin intr-un coc si-si masa corpul cu o crema mov. Ma intrebam de ce oare se mai parfumeaza cand mirosul pielii ei era pur si simplu innebunitor. Dupa ce termina cu crema, lua un flacon mic, cu un lichid galbejiu si eticheta neagra. Pulberiza odata. In contact cu pielea gatului ei, stropii s-au spulberat.
M-am ridicat si m-am aproapiat de ea; odata ajuns acolo, am inchis ochii si am inspirat adanc. Printre valurile parfumului intepator din flacon, puteam simti mirosul pielii ei. Miroasea a ploaie de vara.

~ by Vero on October 14, 2010.

5 Responses to “nothing left for me”

  1. […] Nothing left for me Thu Oct 14, 2010 12:14 pm Nu ma mai gandisem niciodata la ea in sensul acela. Mereu o vazusem ca pe o prietena pe care eram sigur ca ma pot baza. Nu se intamplase macar odata sa am nevoie de cineva si ea sa nu raspunda prezent. Acum statea in aceasi casa cu ea si parca ceva era diferit. Continua sa […] […]

  2. Fata mea, asta-s eu? /: ) :))

Leave a Reply

 
