timp, nu fi hain

Abia a trecut ceva timp si deja imi doresc sa ma intorc la liceu. Defapt, in saptamana asta am facut vizite in repetate randuri atat la liceu, cat si la generala. Banuiesc ca imi e atat de dor de vremurile “apuse” incat caut sa ma leg de trecut prin orice mod posibil. Imi e dor de colegi si de profesori, de holurile mici si strante, de baile separate, de oamenii carora le-am fost draga si care aveau mereu un cuvant pentru mine. Imi e dor sa port o conversatie si imi e dor sa “mor de frig” in stilul din liceu. Imi e dor si de profesorii pe care nu i-am placut, si de femeile de service, si de grupa de teatru, si de clasa mea niciodata unita.
“Trebuie sa-mi dau vreo doua palmi, sa ma gandesc ca-s om mare deja, sa imi adun gandurile si sa-mi revin”, i-am zis Deliei intr-o zi cand ne intorceam de la faculta, dezamagite de cum decursese si ziua respectiva. Nu stiu daca am sperat prea mult, dar inafara week-endulului care-ncepe Joi sau Miercuri, nimic nu e bun. Poate e vina mea ca am gresit dorindu-mi sau imaginandu-mi ceva diferit.
Ma gandesc la cateva versuri sau proverb, tac, si merg mai departe, inghitind acum in sec si luand cu mine toate chestiile nasoale.

~ by Vero on October 15, 2010.

6 Responses to “timp, nu fi hain”

  1. […] Timp, nu fi hain Fri Oct 15, 2010 13:36 pm Abia a trecut ceva timp si deja imi doresc sa ma intorc la liceu. Defapt, in saptamana asta am facut vizite in repetate randuri atat la liceu, cat si la generala. Banuiesc ca imi e atat de dor de vremurile “apuse” incat caut sa ma leg de trecut prin orice mod posibil. Imi e dor […] […]

  2. 1) ”de fapt”, nu ”defapt”
    2) ”strâmte”, nu ”strânte”
    3) ”femeile de serviciu” nu ”femeile de service” (wtf?!)
    4) ”palme”, nu ”pălmi”
    5) ”în afara”, nu ”înafara”

    • nenea, daca nu urmaresti blogu, lasa-ma-n pace.
      Vezi ca-s altii care au nevoie de corecturi, la mine vii cu critica, in cazu’ in care crezi ca e nevoie. (sau sunt doar greselile de scriere pe care le am?:) )
      PS. daca nu poti sa spui ceva frumos, mai bine taci…asa ne-nvata de mici.

  3. Ce… bou :))

Leave a Reply

 
